Cadeautje voor mijn oma

Hallo meiden, :slightly_smiling_face:

Ik heb een hele lieve oma die erg van mij en mijn broertje houdt en ons altijd verwent. Ze koopt niet graag iets voor zichzelf en doet dat ook bijna nooit, omdat ze liever dingen koopt voor ons. Of ze spaart geld zodat we met de schoolvakantie iets leuks samen kunnen doen. Ze krijgt natuurlijk ook altijd cadeautjes van ons :-). Een paar jaar terug kreeg ze nog een mooie gouden ketting als geschenk met een fotootje van haar overleden man (mijn opa dus) erin. Daar was ze erg blij mee. Verder krijgt ze ook veel andere cadeautjes natuurlijk, die ik en mijn moeder samen bedacht en gekocht hebben.
Maar nu… Nu heb ik best wel zin om een speciaal cadeau voor haar te maken/kopen/organiseren. Het moet écht iets speciaals zijn, iets bijzonders. Iets waar ze versteld van zal staan en nooit zal vergeten. Ik heb eigenlijk nog geen idee wat. Ze is al blij met een boek waarin mijn verhaal staat (vorige maand gewonnen aan een schrijfwedstrijd).
Eventjes een paar dingentjes voor bij het helpen met verzinnen (als jullie dat willen natuurlijk):
Ze is pas 69 geworden, maar best nog een actieve, jonge en natuurlijk leuke oma voor haar leeftijd.
Haar lievelingskleur is blauw.
Haar dochter woont nog bij haar thuis en daar doet ze ook regelmatig leuke dingen mee. (verder heeft ze ook nog een zoon, die een paar keer per week langskomt). (Ik heb eigenlijk geen idee of dit zou kunnen helpen bij het verzinnen, haha, maar eventjes wat info erbij proppen.)
Grote fan van Parijs! Gaat ze elk jaar naartoe op de verjaardag van mijn opa. :slight_smile:
Fan van André Rieu. (Maar daar gaat ze binnenkort naartoe als het goed is).
En ze is gek op mij en mijn broertje… haha maar dat wisten jullie al.
Al sinds kleins af aan gaan we samen dagjes uit, weekendjes weg, van Duitsland en Belgie tot Parijs en hebben daar ook heel wat foto’s van.
Wow, echt een superlang verhaal, bedankt voor als jullie het gelezen hebben in ieder geval. Misschien wel een nutteloze post eigenlijk: ik ken mijn oma namelijk het beste en weet wat zij leuk zou vinden, maar ik heb op dit moment echt geen idee, en het ziet er ook niet naar uit dat ik dat binnenkort ga krijgen.
Ik hoop dat jullie me misschien op ideetjes zouden kunnen brengen.
Bedankt alvast.
Ps. Het liefst niet heel erg duur. :slightly_smiling_face:
Groetjes. :slightly_smiling_face:

Je kan van alle leuke dingetjes een plakboek maken? Als je veel foto’s hebt en allerlei andere leuke verhaaltjes kan ze dat altijd terug lezen?
http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/plakboek-voor-vriend-78722.msg2225706.html#msg2225706 is een link voor een plakboek voor je vriend, maar je zou natuurlijk in plaats van vriend ook oma kunnen schrijven, voor als je inspiratie nodig hebt:)
Of organiseer zelf iets via vakantieveilingen.nl ofzo. Dat is vaak redelijk goedkoop.
Of ga een fotoshoot met je oma doen:D kan volgens mij heel gezellig zijn!

Ik zou haar een dagje mee uit fietsen nemen, ergens lunchen en thuis voor haar koken.
Hou het simpel.

Je kan misschien met haar picknicken.

of misschien iets bijzonders zelf knutselen, een ketting of een armband, of iets naaien. of een zelfgemaakt fotolijstje! met jou en je broertje :stuck_out_tongue: