Cadeautje voor hem?

Hoihoi,

Mijn vriendje is binnenkort jarig en ik zit al de hele tijd te denken over zijn verjaardagscadeau maar ik kom er niet helemaal uit. Hij gamet en houd ook van andere spelletjes, dus ik dacht daar wel uit te komen, maar ik vind het nog best moeilijk.

Hebben jullie misschien nog een idee voor een leuk spelletje (niet te simpel, er moeten wel tactieken in zitten)?
Of weten jullie nog iets anders leuks voor een jongen van 20?

Mijn vriend spelen vaak Ligretto, Qwirkle, Qwix, Geven en Nemen of Keer op Keer. Ticket to Ride is ook leuk, maar wel wat duurder vgm.

Hiii, Ik weet niet of zijn verjaardag al is geweest… zo ja, dan alvast wat leuke ideetjes voor valentijnsdag haha! Ik heb mijn vriend een hoodie gegeven met kerst en hij vond het superleuk, hoodies kan je ook nooit teveel hebben :upside_down_face:

Een snackbox is misschien ook een leuk idee, gewoon een mandje met al zijn favoriete snacks.

Bedankt voor de reacties! Het is uiteindelijk Ticket to Ride geworden. Ben ik zelf ook heel benieuwd naar, haha. En hoodies zijn natuurlijk ook altijd een goeie dus misschien wordt dat wel wat voor volgende maand inderdaad:)

ticket to ride is super leuk!

Geen probleem! Kende het niet maar heb het zojuist opgezocht, ziet er leuk uit! Veel plezier :upside_down_face:

Ik weet mischien ook wel iets is carcasonne wat? Of is hij al jarig geweest?
Kan het ook voor volgend jaar