Cadeautje voor een Rus

Ik ga binnenkort op uitwisseling naar Rusland, en ik moet/wil een cadeatje meenemen, voornamelijk als bedankje voor de gastvrijheid.

De hagelslag en stroopwafels zijn al ingekocht, maar ik wil natuurlijk niet alleen maar eten geven. Ik wil graag iets typisch Nederlands geven, maar niet iets als klompen/molens/tulpen of iets anders aanverwant.

Wie heeft ideeën voor een cadeautje van rond de tien euro, en oja, ze is 15.

Hmmz. Ik wou stroopwafels zeggen, maar dat gaat dus niet.
Ik zou zo ook geen idee hebben. Dus…

wiet.

Nja. offf. gewoon een shirtje van A’dam fzo. iets waar iets van nederland opstaat (als je begrijpt wat ik bedoel)
Of een tegeltje met delftsblauw en een mooie spreuk. Dat vinnik ook wel koel. en als je uitlegt wat er opstaat :slightly_smiling_face: dat is wel een beetje in de trant van klompen/molens/tulpen, maar ik vinnet wel origineler?

Hehe. Maar mijn vriend zegt dat je tulpenbollen moet meenemen hehe xD

Een shirtje van blond amsterdam?

Ik zou zeggen een fiets, maar dat gaat nogal moeilijk.

Ga naar een VVV kantoor of een of ander Nederlands souvenirswinkeltje. Daar vind je altijd wel wat leuks

klompen

Dat vind ik ook wel een leuk idee, maar ik denk dat ze daar bij de douane van het vliegveld anders over denken :’)

Ik zou zeggen; Delfts Blauwe dingetjes!
Een molentje ofzo

wietlolly’s :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik ben russs oke droog zie dit als een up.

Iets van Blond Amsterdam (:
Had ik ook gedaan toen ik op uitwisseling met Zweden ging

Neem gewoon iets typisch Hollands mee. Dat zou ik dan iig leuk vinden, vooral omdat het dan exclusief is en niet in jouw land te krijgen is.
Iets van Blond Amsterdam idd, als voorbeeld.

Toen ik naar berlijn ging had mn moeder gevulde speculaas gemaakt, want het was rond sinterklaastijd

Mijn zusje heeft voor haar Spaanse gezin een Delfst blauwe beschuitbus gekocht en daar stroopwafels in gedaan.

Ik zou van die klompen sloffen meenemen en inderdaad stroopwafels. Drop is toch ook wel typerend voor nederland?

Delfts Blond, iets van die serviesserie.

• Tulpenbollen
  • Een sjaal van Ajax of iets.
  • Voetbalshirt Nederlands elftal
  • Drop! Dat moet je ook niet vergeten!
  • CD van Andre Hazes :grinning_face_with_smiling_eyes:
  • Van die Wietbrillen
  • Wietlolly’s
  • Wiet luchtverfrisser
  • Pannenkoeken

Echt ik heb geen idee wat nog meer.