cadeautje voor BESTE vriend

Hey there!

Ik heb een probleempje, en ik wist niet zo goed waar ik m moest zetten dus don’t blame me please haha.

Ik heb een vriend, maar hij is niet zomaar een vriend want het is mn aller, aller, allerrrr beste vriend. Hij betekend echt super veel voor me, maar we hebben geen relatie ofzo en we hebben ook geen gevoelens voor elkaar. Nou is hij dus binnenkort jarig en ik heb echt geeeen idee wat ik hem moet geven, maar ik wil wel graag met iets heel goeds komen want ik heb echt een super mooi kettinkje van hem gehad voor mijn verjaardag… aaaarghh moeeeeilijk!
Hoop dat er iemand een goed idee heeft :grin:

Wat vind hij leuk?

Ja niet zo veel eigenlijk hahaha, hij is te makkelijk.
Hij doet een leger officier opleiding ofzo dus alles wat met t leger te maken heeft vindtie leuk maar heeftie ook al, en ja verder, hardstyle is zn muziek en hij kickbokst…

misschien vind hij zo’n dogtag (of hoe heet het) met een mooie boodschap/qoute oid uit een van zn favo films of nummers of weet ik wat wel leuk.

Of gewoon een mooi horloge/ketting

Het moet speciaal zijn, iets tussen jullie 2. Alleen jij weet wat datgene zou kunnen zijn, dus je moet gewoon wat creatiever denken.