Cadeautje van werk?

Hey meiden,

Ik ben zondag jarig en iedereen die jarig is op mijn werk krijgt een cadeautje van á 25 euro. Ik heb alleen geen ideeeeeee wat ik kan vragen…
Weten jullie misschien iets leuks?
(Het maakt niet uit of je niet voor me kan beslissen, ideetjes zijn altijd goed).

Parfum, of gewoon een waardebon, kan je zelf iets uitkiezen dat is wel zo handig. Anders een film ofzo… ik weet niet wat je leuk vind. misschien houd je wel vak schaken, dan vraag je een schaakbord of als je van paardrijden houd vraag je een borstel ofzo…

Wij weten toch helemaal niks over jou :’-)?
Ik kan wel zeggen, een CD van dit en dat - maar misschien heb jij daar wel een hekel aan :astonished:

Dan moet ik al van die gewone dingen gaan noemen… Zoals: geld, film, kadobon, fotolijstjes, kussens, oorbellen o.O
Maar ik denk dat je dat zelf ook wel kan verzinnen XD

Haha ja oke, maar het is van je werk en dan vraag je geen geld, lijkt mij teminste. En het gaat er niet o wmat ik leuk vind maar gewoon meer ideetjes wat ik zou kunnen vragne.
Ik dacht ook al aan een cadeaubon van de douglas ofz.

Nja als je ideeën zoekt wat je zou kunnen vragen - dan zijn hier al heeeeeel veel topics over!
Maargoed… Je kan dus vragen: CD, Boek, DVD, Parfum, Lipgloss, Nagellak, Tijdschriften, oorbellen, armbanden, tas, sjaal, kamerlamp, kamerplant, dekbedovertrek, spiegel, zonnebril, douchegel, badschuim, verzorgingspakket, kookboek, ketting, ringen, een uit-eten-bon, abonnement op een tijdschrift oid (zo’n korte), bladmuziek, nieuwe voetbalschoenen, tennisracket, bosje bloemen, kussentjes, haarelastiekjes, haarbanden, nieuwe computermuis, lege dvdschijfjes, opbergboxen, lippenstiften, oogschaduwpaletten, …

Sorry wat een onzin typ ik nu XD