Cadeautje stagebegeleidster

hello there!

Ik heb een jaar lang, 1 dag per week, stage gelopen op mijn oude basisschool (met een intern begeleidster). Eind van het jaar komt eraan en dus ook eind van m’n stageperiode.
Ik heb een leuke klik met alle collega’s (en oud juffies dus ook). Ik wil wat voor het hele team kopen, en wat voor m’n stagebegeleidster zelf.

Hebben jullie ideeën? Ik hoor het graaag!

xoxo

Iets speciaal lekkers voor in de pauze? :slightly_smiling_face:

Ja zat ik ook aan te denken, aan taart. Maar ik weet niet of dat to much is

http://i46.tinypic.com/2coslde.png

ot: koop een gewoon een doos bonbons ofzo

bos bloemen voor in de pauze ruimte? en voor je stage begeleider merci ofzo? :slightly_smiling_face:

Ik zat eerder te denken aan een bos bloemen voor mn stagebegeleider. Merci en bonbons vind ik zo doorsnee hahah

Zelfs iets bakken voor alle collega’s is ook leuk. Dan denk ik aan bijvoorbeeld cupcakes of cakepops. Dan laat je echt zien dat je er tijd en moeite in hebt gestoken :slightly_smiling_face:

Jaaa dat is ook een leuk idee! Thankss

Merci is wel doorsnee maar mijn stagebegeleiders (middelbare school liep ik stage) zaten al vanaf het begin ’ wij houden van chocolade als je een positief resultaat wilt koop ons merci’ haha was een grapje natuurlijk maar dat vonden zij het leukst dus ja toen heb ik dat maar gekocht op het einde.

Ik heb twee weken geleden ook afscheid genomen van mijn stage op een basisschool. Voor het team heb ik toen een hele grote pot met oud hollands snoep gekocht bij de Hema, vonden ze ontzettend leuk. Voor mijn begeleidster heb ik een voorleesboek gekocht maar ik weet niet of een IB-er daar wat aan heeft.