Cadeautje(s) voor examens

Ik wil m’n vriend iets geven, vóór zijn examens. Gewoon, iets leuks om hem succes te wensen. Niet al te groot/duur maar gewoon een aardigheidje.

Ik dacht er zelf aan om gelukskoekjes te bakken. En dan daar teksten in te stoppen die hem een beetje een duwtje in de rug geven.
Maar ik twijfel eraan of hij het leuk zal vinden …
Dus mijn vraag was: hebben jullie nog ideeën?

Voor iedereen die dit jaar examen doet: heel veel succes! You can do it girls :wink:

Dubbelpost!

Ik vind het echt een super leuk idee! Heb verder geen ideeën… Zal wel nog even voor je nadenken :slightly_smiling_face:

een klein mandje met allerlei voedsel in, of drank,
fruit & noten zijn ook heel goed,
of energiedrankjes (kost amper ¤0.40 ofzo, als die da drinkt eh :grinning:)

Leuk idee ja.
En dankje, ik heb je succes wensing hard nodig :’)

haha, ik heb het ook nodig ! mijn vriend moet er ook tegen aan tijdens de examens, gelukkig gingen zn proefexamens redelijk goed. nu de real examen nog haha.

Ik ga examen doen en ik krijg allemaal kaartjes van mensen, dat is eigenlijk gewoon al leuk. Maar doe anders inderdaad energydrink, dextro dat soort dingetjes. Of gewoon zo’n chocoladereep ding met succes er op. Of een tshirt laten maken met de tekst: Ik kan het.
Hahah dat zou koel zijn.

Heb vandaag een tasje van Nike gekocht, waarop staat: JUST DO IT.
Zo’n tasje gebruikt hij altijd wel en de tekst is natuurlijk heel toepasselijk. Wat ik er verder nog bij doe weet ik nog niet zeker …

Ik heb hem niks gegeven, en hij mij ook niet haha. Mja wat wil je als je 500km uit elkaar woont.
Wel een leuk idee, en die koekjes vindt hij vast leuk!