Cadeautje ouders

Heyhoi,
Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en allebei 50, driedubbelfeest dus! Alleen ik moet een cadeau verzinnen, ik ben enigskind dus ik mag in mn eentje iets verzinnen + betalen. Mijn budget is ongeveer 50 tot 100 euro. Ik dacht aan een fotoboek maar dat is wel eigenlijk een best klein cadeau. Een overnachting in een bed en breakfast is ook leuk maar als het maar een nachtje is dan weet ik niet of dat de moeite waard is. Heeft iemand anders nog ideeën? Alles is welkom!
Xxx

Alvast gefeliciteerd!
Het leukste is denk ik een activiteit. Zijn het wat avontuurlijk ingestelde mensen? Je zou ze bijv. iets geks kunnen geven, zoals een klimles, kanoën, etc.

Dankjee, leuk idee! Alleen mijn moeder heeft last van haar schouder en enkel, dus klimles gaat m niet worden, maar kanoën hebben we al vaker gedaan dus zoiets wel leuk inderdaad.

Uitjes en dagjes weg zijn inderdaad het leukst denk ik. Ik zou op de site van Vakantieveilingen kijken! Daar hebben ze vanalles, tickets voor pretparken en dierentuinen, workshops, helikoptervlucht… etc.

Een surprise party om het te vieren?

Dat is niet nodig, we hebben dan al een groot feest! Wel leuk idee anders :slightly_smiling_face:

Oeh nice dankjee