Cadeautje met betekenis voor lief zusje

heee allemaal :slightly_smiling_face:

Oke ik zou het eerst even kort uitleggen.
Mijn ouders zijn 6 jaar geleden gescheiden en mijn vader had direct weer een nieuwe vrouw. Die vrouw heeft 2 dochters en van het begin af aan was ik met de oudste dochter heel close. Een jaar geleden zijn ook zij uit elkaar gegaan ( die vrouw bleek een heks te zijn, oke dat klinkt heel grappig zo maar ze is echt, nouja, haar soort is niet te omschrijven). Maar het werd mijn zusje ( eigenlijk ex-stiefzusje dus maar ze is gewoon een zusje voor mij) verboden om nog contact met elkaar te hebben en we zijn ook met grote ruzies uit elkaar gegaan. Nu hebben we na een jaar toch weer stiekem contact gemaakt en we zijn echt super blij dat we elkaar weer hebben na veeel veel drama.

Ze is 2 september jarig en ik mag eindelik weer op haar verjaardag komen. ( Ze woont nu bij haar vader die altijd heel aardig is geweest en waar ik ook altijd welkom ben want ze is weggegaan bij dr moeder omdat die haar sloeg en alles.

Maar nu wil ik haar iets geven wat écht een betekenis heeft en waarmee ik wil zeggen dat ik gewoon heel veel van haar houd en haar niet meer laat gaan wat er ook gebeurt.
Alleen, ik weet niet wat !
hah

Hebben jullie misschien een leuk idee, het mag van alles zijn : )
liefsssxxx

Een mooi armbandje waar je iets moois in laat graveren? (Ik zelf vind slavenarmbanden altijd heeeeeeel erg mooi voor dit soort dingen)

wat faalhaasje zegt is een erg leuk idee,
of misschien een fotoboek met allemaal foto’s van de leuke dingen die jullie samen hebben gedaan?
verder heb ik eigenlijk ook geen idee :stuck_out_tongue:

@ faalhaasje, ja das miss wle leuk idee, thank you!
@ mmgxx, die heks heeft alle foto’s weggegooit :stuck_out_tongue:

idd zoals hierboven al is gezegd, je kunt dr iets geven wat ze altijd bij zich zal ´dragen´? zoals een armband, ketting etc?