cadeautje is kapot, wat nu??

mijn vriendje heeft ongeveer een maand geleden een armbandje voor me gekocht.
ik was er heel blij mee,
en hij was er heel blij mee dat ik er heel blij mee was :slightly_smiling_face:
maarr van de week is het armbandje gebroken, helemaal per ongeluk, en ik kan hem niet meer maken…

hoe moet ik dit vertellen?

Kun je het niet laten maken bij een juwelier?

Gewoon; m’n armandje is kapot gegaan?
Het is natuurlijk erg sneu, maar niet echt iets om een probleem van te maken, toch?

"Hi schat, je weet dat ik vreselijk veel van je hou hè, ja je bent echt geweldig, maare even over dat armbandje…

@ snoesepoeske,
ja dat was alles.
maar hoe kan ik dat aan hem vertellen?
ik had beloofd dat ik hem altijd om zou houden enzo…

Maar jij kunt er toch niks aan doen dat het kapot is gegaan? Dus ik zie niet echt een probleem. Kan gebeuren, toch?
En ik bedoelde ‘m’n armandje is kapot gegaan’ kun je tegen hem zeggen :p.

Je hebt het toch niet expres gedaan neem ik aan? Hij zal je heus niet in elkaar slaan wanneer je het verteld hoor. Wat kan je eraan doen? Wel gewoon zeggen, het is lulliger om er na een halfjaar achter te komen dat hij gewoon al die tijd al kapot is.
Kan je hem overigens idd niet meer laten repareren?

okay.
je hebt gelijk denk ik.
dankje :slightly_smiling_face:

nee natuurlijk deed ik het niet expres
ik was ook heel verdrietig toen hij kapot was.
maar het was ook niet echt hele goede kwaliteit.
maar het betekende wel heel veel voor me.

Dan zeg je dat toch?
Het ging per ongeluk, en ik baal er erg van!
En dan kan je nog sorry zeggen, maar dat is in principe nergens voor nodig.

vertel hem eerlijk, misschien gaat het via msn of via een smsje makkelijker want dan hoef je hem niet recht in zijn ogen te kijken, dat je armbandje net kapot is gegaan en dat je het echt niet expres hebt gedaan en dat je het ook heel jammer vind.
je kan het armbandje altijd nog even bewaren (omdat je dat beloofd hebt) en dan over een half jaar of een jaar weggooien als hij het al lang weer vergeten is :stuck_out_tongue:

haha dat had mijn nicht ook een keer.
Ze was het armbandje verloren in de stad.
Precies dezelfde kraaltjes gekocht en hem na gemaakt van een foto.
vriend heeft nooit iets gemerkt.

ook al maak ik hem,
ik ga het niet voor hem verbergen
en ik ga het ook niet via een smsje zeggen ofzo
want dat vind ik best laf.

Dat kan je nog laten maken, ik ben mijn armbandje (gekregen van mijn vriend) kwijt geraakt. Hij was niet blij, maar ik ook niet :stuck_out_tongue:
Maar vertel het hem gewoon eerlijk en hou het armbandje bij :slightly_smiling_face:

Idd, en als je laat merken dat jij het ook jammer vindt gaat hij echt niet moeilijk doen… Goed excuus om volgende keer iets nieuws voor je te kopen, wat hopelijk wat langer heel blijft :slightly_smiling_face:

Vriendin van mij kreeg een buddah to buddah armband voor kerst van dr vriend, maar toen bleef ze ergens achter hangen en brak er iets af. Nu kan ze hem niet meer dragen… ze heeft het wel tegen dr vriend verteld en zijn samen naar de winkel terug gegaan en die zeiden dat het nog onder de garantie viel en toen kreeg ze een nieuwe :slightly_smiling_face:

Dus ik zou het toch wel (voorzichtig) vertellen tegen je vriend… en dan word hij maar even boos. Jij kan dr ook niks aan doen, want je gaat niet met opzet je armband kapot maken :stuck_out_tongue: gewoon terug gaan naar de winkel of indd naar een juwelier.

Mijn vriend zou trouwens wel boos zijn, haha.
Omdat ik een nogal dure armband van hem heb gekregen.

-

Is ookwel een logische reactie :stuck_out_tongue: ik zou het denk ik ook niet leuk vinden als ik een dure armband/horloge/of iets aan mn vriend zou geven en het gaat kapot… maar niet dat ik helemala ga flippen ofzo haha, ik zal dan gewoon zeggen dat ik het niet leuk vind maar dat hij er ook niks aan kan doen(als dat zo is:P), maar dat we er een oplossing voor moeten zoeken zoals terug gaan naar de winkel of hem laten maken.