CadeauIdeeën voor Kerst?

Ik zit me al helemaal plat te piekeren over wat ik voor me ma voor kerst moet kopen. Ik had vorig jaar al een Parfum gegeven en toen ik bijna een horloge van 100 euro wou kopen begon ze net te praten over stom ze horloges vind…
Ik heb al een dvd box van haar favoriete serie.
Maar ze wil liever iets met emotionele waarde dan gewoon iets.
Ik heb 50/75 euro te besteden

*Mis ook een idee voor andere mensen met het zelfde kerst dilemma als ik

Gracias

Whoa hoeveel cadeau-drama topics zijn er echt

Als het richting de kerst gaat denk ik VEEL

als je moeder van sieraden houd: een mooie armband of oorbellen?
of als ze wel van een verwendagje houd: een wellnessbon ofzo
offff een andere bon van een kledingwinkel, parfumerie… daar heeft
ze altijd wel wat aan toch? het is misschien niet origineel, maar wel
altijd leuk om te krijgen

Voor haar sieraden uitzoeken is niet makkelijk :stuck_out_tongue:
Geloof me ik ben elke winkel al in geweest in A’dam
Maar toch tynks(L)

waar mijne helemaal blij van werd, én niet zo duur ^^

• bij de hema een fotocadeau, ikzelf had boodschappentas met foto van ons gezin xD
  • een ‘luchbon’ voor haar en mn vader bij haar leukste restaurantje (dus lunchen op mijn kosten)

en anders misschien een of andere bon ja, dat jullie samen of je vader met je moeder ergens heen kan een dag/weekendje.
bij de Hema heb je bijv. ook voor ¤50 dacht ik een bon voor 2 personen overnachting hotel met vanalles erbij :slightly_smiling_face:

Em… zoals al gezegd een welnessbon, met massage naar keuze erbij. -Wacht, dat is niet iets met emotionele waarde natuurlijk. Ik weet wel een paar dingen maar die voldoen denk ik ook niet echt aan je eis “emotionele waarde”.
-Tas
-Sieraden -maar dat was dus niet gelukt
-Bodylotion &maskertjes van Chanel
-Wat duurdere oorwarmers/muts/wanten :’)
-Fotolijst (eventueel digitaal)
-Weekendje weg voor haar en je pa of voor jou en je ma
-Satijnen badjas ofzoiets :’)

Nouja, ook niet echt geslaagd.
Up pour toi.

Leuke ideeën. :grinning:

Ik had wel een idee maar ik zou niet weten wat ik er mee kan
Iets met New York, want we gaan als onze droom zeg maar naar New York.
Maar ik zou niet weten wat?
Ketting met Ny?
Ben zo slecht in cadeau’s verzinne :blush:

Tynks voor the ideas(L)

idd dus vandaar kan je misschien eerst bij de zoekfunctie kijke ipv direct weer een nieuwe open te maken.

Ja mooie duren sierraden, iets van haar hobby als ze die heeft… aan haar vragen of ze nog wat leuk weet, een goed boek weet ik veel. Ik weet niet awt je moeder leuk vind

http://www.girlscene.nl/lifestyle/feestdagen/overig/kadokubus

Dat is ook wel leuk ^^
en er zijn veel leuke dingen te vinden.

http://www.kadokubus.nl/
en dan op geven en dan moet je gewoon bij 35 euro, 50 euro en 70 euro kijken of er misschien wat leuks voor der tussen zit.

Je kan workshop beeldhouwen doen, Flavour shaker van jamie oliver kieze, waterstraamassage, chocolade maken (35 euro) floaten
weet ik veel en dan heb je ook nog wat duurder voor 50, en 70 euro maar bij de 35 hebben ze ook al leuken vind ik :slightly_smiling_face:

Hm, bij mij kwam meteen “Hotel New York” in me op (Rotterdam, hotel/restaurant wat vroeger de Holland-Amerikalijn was). Maar dat heeft vrij weinig met New York te maken nu, behalve de naam, haha.
Misschien anders een grote canvas doek met foto van New York en een mini Statue of Liberty erbij :’)

Het idee is echt geniaal vind ik xD

Een mooie armband of ketting?