Cadeau.

Ik wil voor mijn vriendin een canvas foto cadeau geven, maar bij elke foto zegt hij dat het niet scherp is. Zelfs bij een professionele foto van een fotograaf! Wat moet ik nu doen? Want ik wil het wel graag geven, maar niet als het lelijk is.

Bij elke foto zegt wie of wat dat het niet scherp is? Upload je het op een site?

Moet je zorgen dat je mooie foto op maat hebt … die je niet hoeft te bewerken want daardoor ziet het er meestal niet meer uit.

Ja, ik upload het op een site omdat ik het ook via een site bestel.

Kun je het anders niet gewoon bij de hema halen? dat lukt waarschijnlijk wel en die zit overal in de buurt toch?

En hoe groot is de foto dan?

Je kan het inderdaad ook bij een winkel laten doen, dan neem je de foto mee op een USB stick of je zet 'm op facebook ofzo, en dan doen zij het voor jou.

^ Facebook? De kwaliteit wordt al slechter met uploaden laat staan dat het bruikbaar is voor een canvas. Tja het kan wel, maar de mensen die het laten drukken mompelen dan vaak ‘weer zo’n eentje’, maar doen het toch. En dan moet jij dokken voor slechte kwaliteit. Niet doen dus, houd het gewoon bij een USB stick.
Ik kom ook constant slechte foto’s tegen en word er gek van, maar krijg dan opdracht van mijn baas het gewoon te gebruiken. En dan achteraf horen van de klant ‘dat het wel heel slecht is’. No shit?

Ik bestel het via de hema, maar daar zegt hij dus dat het een slechte kwalitiet is.

Er staat hoe hoger de resolutie hoe beter, hoe kan ik dat veranderen?

Ik kan wel wat bestellen op een andere site maar dan ben k bang dat het slecht is.