Cadeau

Hee girls,

Ik weet dat er genoeg ‘wat-moet-ik-aan-mijn-vriendje-geven’ topics zijn, maar ik wil even iets anders daarover vragen. Ik heb over 3 weken een half jaar, en ik wil gewoon iets speciaals doen of geven. Ik heb alleen dus echt geen idee wat. Ik wil in ieder geval niet zo’n standaard cadeau geven, ik wil iets persoonlijkers. Hebben jullie misschien ideeën, of zelf wel eens iets speciaals gegeven?

Ik heb zelf geen idee, maar vind dit wel een heel handig topic. Aangezien het niet zo heel lang duurt voor we een jaar iets hebben & ik dan wel iets leuks wel. (a)

je hebt zo’n actie bij de kruidvat,
treinkaartjes voor 12,50 voor een hele dag
dan geef je er 2 en kunnen jullie samen een dagje weg ?
x

Ik heb hem voor zijn verjaardag trouwens een Ajax shirt gegeven. Het is aan de ene kant niet echt persoonlijk, maar hij is al sinds klein jochie fan van Ajax & vond het een superleuk cadeau :slightly_smiling_face: Maarrr, neh niet echt heel persoonlijk ofzo :stuck_out_tongue:

Hmm, ja dats wel leuk! Moet ik even kijken waar ik dan heen wil =) Iemand anders nog leuke (andere) ideeën?

Mag je dan overal heen waar je wilt :O?

Haha, vraag ik me ook af.

• Ik had hartjes koekjes gemaakt en daarin had ik papiertje gedaan met allemaal lieve dingen erop enz. (als je dat ook gaat doen, zilverpapieromhetpapiertjeheendoenanderswordthettevet&verdwijnendeletters)

• Ook heb ik hem een hele grote kaart gegeven met 50 redenen(meer konden er niet op) waarom ik van hem hou. het leukst is dan om niet van die standaard zinnen te doen van ik hou van je omdat je knap bent. doee er iets speciaals mee, iets persoonlijks.

• Of zelf boxershort ontwerpen met daarop tekst of een foto, dat kan HIER.

succes!

Ik heb voor z’n verjaardag een lege snoeppot gekocht. En daar ga ik snoephartjes in doen & kleine briefjes maken met ‘Waarom ik van jou hou’ en middenin de snoeppot doe ik een leuk kadootje wat weet ik nog niet, maar ik maak ook veel liever zelf dingen, dus creatief bezig zijn.

www.yoursurprise.com

maak zelf een soort van waardebon(s),
die kan je vriendje dan inruilen wanneer hij wil,
voor bv. een massage wanneer hij in een dipje zit, …
keuze genoeg!

hej ik denk vraag het maar even in dit topic hoef ik geen extra topic te openen.

maar mijn vriend is 8nov. jarig en 4nov wilde dienaar de wedstrijd arsenal-az in london dus die reis heb ik hem gegeven zeg maar dan gata ii met een vriend.maar wil der eigenlijk nog iets bij geven voor de dag zelf dat ii dan ook wat krijg maar zou niet weten wat…!:open_mouth:
want weekeindje weg is beetje dubbel op omdat ii natuurlijk naar london gaat.

en verder vind ik t een beetje moeilijk.
hij wilt wel een nieuwe telefoon maar die is 300 euro en die reis is ook best duur en zoveel verdien ik niet haha want we zijn ook nog aan t sparen voor ons huis.
iemand misschien een idee?

UP

Daarom kan je beter een nieuw topic aanmaken niemand die hier meer op reageerT:O

Een ring met een gegraveerde tekst? (:

ja sieraden valt al af hij werkt in de bouw dan is dat niet handig en erg gevaarlijk dus dat heeft ii dan nooit om dat is ook zonde…!

UPUPUPUPUPUP

Toen ik een half jaar had met mijn vriend, waren we gewoon naar de bios gegaan en daarna nog iets drinken. Niet echt speciaal, want dat doen we wel vaker. Met zijn verjaardag had ik hem eerst mee uit eten genomen en daarna naar de bios. Was super leuk ^^

ja op deze manier blijven deze topics komen,
gebruik gewoon de zoekfunctie!!!
alles wat iedereen hier roept is al minstens
10 keer eerder gezegd in andere topics

Dit is een oud topic:S
ik ehb juist hier gevraagt zodat ik geen nieuwe hoefde te openen
kijk anders eerst even naar de datum voor je wat gaat snauwen:S

Pff…zo irritant mensen die niet goed lezen en meteen zulke reacties neer zetten!

UP…

Gewoon nog ene klein cadeautje voor de dag zelf zoek is wat wel leuk is maar niet heel duur is zeg maar:O

ooh ik had het wel gelezen,
maar er is ee, officieel ‘cadeau voor je vriend’ topic
lijst aan ideeen, van goedkoop tot heel duur.
dus voordat je hier dingen gaat vragen die al 10 keer daar zijn
gezegd, moet je goed de zoekfunctie gebruiken.

maar omdat je dat niet zo goed gelukt is
(alhoewel in het verleden niet behaalde resultaten natuurlijk ook
geen garanties voor de toekomst leveren) heb ik het voor je
gedaan:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html