cadeau

Hee meiden !

op 8 Juni zijn mijn vriend en ik een half jaar samen, maar hij is ook op deze dag jarig. Ik weet geen cadeau? Het mag wat groots zijn want er zijn 2 dingen te vieren! Kunnen jullie me helpen ?

xxx

Wat wil hij graag hebben
i pod mobiel digitaalfotolijst
heeft graag wensen wat zijn ze wensen wat graag wilt hebben.
weekendje weg uit eten

Koop zo’n treinkaartje bij de blokker en ga een dagje met hem naar een leuke stad ofzo? En dan trakteer je hem dan nog op wat eten?

Heb je een maximaal bedrag? Want groot is voor iedereen anders :slightly_smiling_face:

Ik wilde iets wat hij kan dragen, dus een ring of ketting ofzo wat ik wil graveren.
en misschien dan een dagje weg ofzo

Een Josh-armband? Die vinden veel jongens wel mooi geloof ik.

Sowieso een krat bier :3

die heb ik ook aan mijn vriend gegeven, hij had hem een paar maanden om en hij zat de hele tijd met die metalen kliksluiting te spelen, iedereen werd er gek van. en een paar weken geleden vroeg ik hem waarom hij zijn armband nooit meer omdeed, en hij helemaal: oh ja sorry die ben ik al heeeeel lang kwijt maar dat durfde ik niet te zeggen! geef me voortaan maar dingen om te doen, uit eten ofzo :stuck_out_tongue:

Ik heb 27 mei 2 jaar met me vriend. Hij is 6 jaar ouder dan ik, dus 23. Heeft geen hobby’s en zegt nooit dat vind ik leuk of dat wil ik hebben ( integenstelling tot ikzelf )

Heb hem dit al gegeven:

• luchtjes
  • fotolijsten met foto’s van ons
  • kussens
  • beddekovertrek met onze namen erop
  • armbandje
  • mee uit eten genomen
  • dagje efteling gegeven
  • ring

http://forum.girlscene.nl…iend/list_messages/136113