Cadeau

Je kunt wel iets heel speciaals nemen, maar persoonlijk zou ik ook harstikke blij zijn met een leuk sieraad hoor! Of je koopt een shirtje waarvan je weet dat ze die al lang wil hebben :grinning:

Juisteeeeeeeeeeeee! Bedanktbedanktbedankt:$

Maar nog meer tips:o

een abbonoment op haar favoriete tijdschrijft? Misschien wel een beetje te duur.

Neem haar mee uit eten, of ga High Tea-en. harstikke leuk :grinning:

Of je maakt een ‘fotoboek’ met allemaal foto’s van jullie en leuke herrineringen!:smiley:
Maar gewoon sieraden of een tas of gewoon een leuke sjaal+muts+handschoenen ofzo is ook al super leuk :grinning:. En een sjaal/handschoenen en een muts komt binnenkort wel goed van pas! (A)

Wat is je budget? Ik zou d’r mee uit shoppen nemen en dan iets voor dr betalen enz…

Of geef met n paar mensen samen n heel groot cadeau =D

Je kunt een fotolijstje kopen met een fotocollage van jullie erin en een lief tekstje, en voor 5 euro bij xenos een chocolade-fondue setje en dat kunnen jullie dan samen gaan doen (chocoladefonduen bedoel ik) dat lijkt mij heel leuk om te krijgen, is ook niet zo duur als je niet zo’n duur lijstje koopt. En dan spreek je meteen af wanneer je gaat chocoladefonduen.

-