cadeau

Oke sorry dit is al de 2e topic die ik open in 1 dag ;p

ik vier vrijdag dus mijn verjaardag en een jongen die best wel heel erg leuk is vroeg wat ik wilde hebben en ik zei dat ik niks hoefde te hebben omdat hij ook al zijn treinkaartje moest betalen. Hij zei dat hij niet voor niets werkte en na lang door zeuren van hem zei ik maar dat ik geld wilde hebben. Maar nu het probeleem hij wil mij geen geld geven terwijl hij mijn andere vriendinnen die ook die verjaardag houden wel gewoon geld geeft… Maar heeft iemand nu tips? Niet te duur graag want ik wil niet dat hij vele geld aan me uit geeft…
Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:
xo

Wat wil je hebben? Misschien nieuwe oorbellen, of een misschien een plantje voor op je kamer. Bedenk iets goedkoops dat jij leuk vindt

dat is dus het probleem, ik ben een ramp in het verzinnen van cadeaus omdat ik eigenlijk niks meer hoef… ik heb eigenlijk alles al wat ik wil… (niet dat ik alles heb ;p)

Als jij al niks weet, kunnen wij het al helemaal niet weten toch… :wink:
Ik zeg zoiets als Falathiel, of anders een luchtje. Ik heb verder geen idee.

ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in ;p maar ik dacht misschien dat iemand dit ook had gehad en toen op iets gekomen was… Bedankt voor de tips! :slightly_smiling_face:

Of je zegt gewoon een zak snoep/een reep chocola en een leuk kaartje? :’). Het gaat toch om het idee?
Of 2 bioscoopbonnen, zodat je met hem naar de bios kan.

En anders idd een armbandje/ketting, een luchtje oid…

uuhhhmmm een armbandje misschien???