Cadeau

Hej girls,

Ik weet nu niet juist waar ik deze topic moet plaatsen, maar het is best dringend…
Mijn vriend verjaart de vrijdag, en ik heb echt geen idee wat ik moet kopen! Hij zit namelijk opgesloten in een Centrum voor Illegalen (gevangenis) en wordt binnenkort terug gestuurd naar Bosnië…
Vrijdag kan ik al niet bij hem zijn omdat ik er niet geraak wegens school, hij heeft wel elke dag recht op een uur bezoek… Ik was dus van plan zaterdag te gaan en wou dus zeker iets meenemen, maar weet echt niet wat. En ik zou graag iets leuks hebben waaraan hij later nog veel aan me zal denken, aangezien hij binnenkort weg gaat… Het mag geen parfum (mogen niks van glas hebben) zijn, niks scherp, geen gsm’s/Ipod’s met internet…

Iemand toch nog ideeën?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Nevermind. Dit is wel een bijzonder geval.

Je zou hem een doos met redenen waarom je hem leuk vindt en wat foto’s van jullie samen kunnen geven.

Twee dozen met in de 1e doos allemaal kleine blaadjes met daarop zinnetjes waarop je laat blijken dat je écht van m houd, er voor hem bent, moed inspreekt ect.
En in de 2e doos allemaal fotos van jullie of vrolijke momenten die jullie hebben bleven.

MAG IE GEEN INTERNET!!!

Maar wat tartaartaus aka spongebob zegt is leuk en invito heeft ook gelijk! Laat je creativiteit spreken.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html

Daar ben ik het niet mee eens. Je vindt namelijk niet iedere dag zo’n vraag, over iemand die in zo’n centrum zit etc.

Ik vind het idee van die herinneringen erg leuk!

Heftig dat hij weg moet… :sob::muscle:

Wat iedereen hier zegt inderdaad, iets met speciale herinneringen van jullie twee. Je kan ook een kussensloop/shirt/dekbed-overtrek ofzo laten bedrukken met een foto van jou/jullie.

Super veel sterkte met zijn vertrek e.d.

Wat iedereen al zegt, iets persoonlijks!
Veel foto’s (als je die hebt), en misschien er ook een lange brief bijdoen waarin je in vertelt hoeveel je van hem houdt, en herinneringen in ophaalt enzo?