Cadeau vriendin

Over twee weken is een goede vriendin van mij jarig, ze wordt 18 jaar.
Samen met een andere vriendin wil ik iets geven, we willen wel echt een cadeau geven (dus niet iets van een dagje weg).
Sieraden heeft ze al superveel…
Heeft er iemand misschien een idee? het budget is ongeveer 50 euro.

Boekenbon, cinematickets, make-up gerief, handtas, …

Misschien is een lekker parfum een idee? Of een cadeau tas met allemaal spullen die ze graag wil hebben?

Je zou zelf iets creatiefs kunnen maken. Bijv. een mok zelf versieren met speciale stiften die je bij de xenos kan kopen. Je kunt dan allerlei leuke dingen er op tekenen die je aan haar doet denken (echte herinneringen). Houdt ze erg van lekker eten? dan bijv, een super grote snoepzak. Ehm misschien een soort zomerpakket met allerlei leuke dingen die ze in de zomer kan gebruiken. Als ze van bakken houdt, kun je daar van alles mee doen. Een piñata is ook echt een leuk idee, kun je ook bij xenos kopen. Ik zou gewoon veel kleine leuke dingen geven

dankje voor de ideeën!

albellie foto boek met jou en je vriendin
foto van jou en haar samen
armbandje met haar en jou naam

Ik kijk altijd op van die random sites met allemaal random gadgets.
Zoals: http://www.thisiswhyimbroke.com/
Als je dan iets leuks ziet kan je kijken of je het ergens in Nederland kan kopen, want op deze site is het vooral uit de VS en dan moet je nogal veel import belasting betalen!

Maak een wijntaart! Ik en een vriendin hebben vanmiddag een biertaart gemaakt voor de verjaardag van een vriend van ons… Het is een soort luiertaart maar dan met bierblikken en bierflesjes. Misschien kun je zoiets met kleine wijnflesjes doen en bovenop de laag een cadeautje?