Hallooo allemaal,
Over 2 maanden ga ik samen met school naar Parijs toe. In die week dat ik in Parijs ben, is toevallig mijn zus jarig. En nou zat ik te bedenken dat het wel leuk zou zijn als ik iets speciaals ga doen (naast een cadeau) , aangezien ik niet bij haar verjaardag aanwezig ben. Dus alle tips en ideeën zijn van harte welkom!
Ik zou een vriendin vragen om te helpen met foto’s en dan op verschillende plekken in Parijs foto’s maken waarop je een bord vast houdt. Je kan een groot bord doen met de gehele tekst ‘GEFELICITEERD, *naam van je zus*’ of je doet het letter voor letter op verschillende plekken. Een bord kan ook simpel een schetsblok zijn waar je thuis alvast alle teksten op zet.
Of je kijkt mensen van je klas lief aan en bel haar op om gezamenlijk happy birthday te zingen voor haar.
^ Dat is inderdaad erg leuk!
Wat je ook kan doen is thuis vooraf een filmpje opnemen/maken en dat ze die pas mag openen op de dag zelf
Een lief briefje schrijven voor verschillende momenten op die dag, of voor de hele week dat je weg bent.
ohja! Erg leuk idee. Zelf was ik met een vriendin ook al een beetje aan het nadenken, en kwamen we het beetje op het zelfde uit. Onder de Eifeltoren gaan staan met een bord/spandoek, GEFELICITEEERD *naam van mn zus*
of
rondom mensen aanspreken die daar lopen, en dan vragen of ze samen met ons het liedje Happy Birthday willen zingen, en dan dat opnemen en naar haar toe sturen!