Cadeau voor vriendin

Ik ben op zoek naar een cadeau voor een goede vriendin van mij, ze wordt bijna 16.
Het is alleen een beetje moeilijk want ze zegt dat ze niks wil, maar ik ga haar natuurlijk niet niks geven. Ze is niet echt een meisje-meisje, dus make-up, sieraden enz. is niet echt een optie. Verder heeft ze een eetstoornis dus ik ga geen taart voor haar bakken of zo. En ze drinkt niet, dus ook geen krat bier ;p
Ze houdt wel van muziek, ze speelt gitaar en ze krijgt waarschijnlijk een electrische gitaar. Maar een cd of zo hoef ik haar niet te geven want ze haalt haar muziek van internet, en ze heeft ook nog goede oortjes en zo.
Ik weet dus echt niet wat ik moet kopen, iemand een idee?
heel erg bedankt xx

Een muziek boek, als in bladmuziek

fotoboek met alleen maar foto´s van jullie twee samen als vriendinnen… ? kan je ook gewoon online maken! :slightly_smiling_face:

Ik zet het nu ineens bij elk ‘cadeau topic’ maar ga naar vakantieveilingen.nl. Kunnen jullie uiteten, op vakantie, cursus volgen enzo. Ik ga met m’n vriendje naar Comedytrain!

Ik speel ook gitaar en ik denk dat iets van een capo, een band voor de gitaar op plectrums wel leuk zijn (gewoon naar plaatselijke muziekzaak/gitaarwinkel gaan)! Een boek met jullie is ook leuk, of anders een boek over het leven van een artiest die ze bewonderd, of zoiets dergelijks. Of bij de Bruna en op andere plekken kan je van die bonnen kopen, dat hebben wij een keer gekregen, een bon van een fotoshoot met een fotograaf die op zo’n lijstje daarvan staat, of een bon voor de sauna, uit eten, voor de bioscoop, enzovoort. Zeker even kijken! Als je echt niets weet, koop dan gewoon een tijdschrift, met geld of maak er iets leuks bij van de DIY-dingen op girlscene! Dan is het waardevol (qua emotie) en supercute! Succes! Laat maar weten wat je uiteindelijk gegeven hebt!

okee heel erg bedankt iedereen! ik ga even kijk en ik laat het wel weten in dit topic :slightly_smiling_face:

wat is het gewordn?