Cadeau voor vriendin maken

Hee, ik wil graag een cadeau maken eigenlijk voor mijn vriendin want ik heb al een cadeau gekocht.
Het heeft geen speciale reden dat ik een cadeau heb gekocht heb het gewoon zomaar gekocht :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ze houd van fotografie dus misschien iets maken wat daarmee te maken heeft?
Alleen ik heb geen inspiratie dus help!

p.s Ik heb trouwens een medaillon gekocht in een hartvorm en er staat op het medaillontje ‘‘I love you’’ en de ene kant kan een foto in vanbinnen en aan de andere kant staat ''Forever… ‘’

?

een fotocollage?

Waarom maak je niet gewoon een fotoboek? Een simpel plakboek kopen bij de Hema en dan foto’s van jullie erin zetten met typische dingetjes die bij jullie horen (bijv. een eigenschappen ABC ofzo), ik had dat ook gedaan voor een vriendin en ze was er heel blij mij. EN het sluit aan op fotografie =)

ik heb voor een vriendin dat dienblad gemaak van blond.
die staa bij DIY
ze vond het heel leuk!

Wat mij erg leuk lijkt om te doen maar dan moet je wel creatief zijn hehe:P
Is dat je een soort van wreck this journal achtig ding maakt maar dan natuurlijk thema fotografie. Dus dan doe je bijv. Week 1 plaats hier alle gekke foto’s van jouw en je beste vriendin week 2 plaats hier foto’s die jij genomen hebt van vreemde voeten neuzen monden etc en ga zo maar door… Koop een groot simpel plakboek die je pimped aan de buitenkant

En wat vind je?
x