Cadeau voor vriendin die naar Afrika gaat

Hoi meisjes!

Ik heb even jullie hulp nodig. Een vriendin van mij gaat binnenkort voor 5 weken naar Zuid-Afrika. Ze gaat daar werken bij een kinderopvang voor haar opleiding. Ze vindt het alleen heel erg spannend en is constant bezig met wat er tijdens haar reis en verblijf allemaal mis kan gaan. Een vriendin van mij en ik willen haar graag nog iets geven wat ze mee kan nemen, het liefst wat de heimwee een beetje tegengaat op momenten dat ze het niet meer zo ziet zitten. We hebben al een boekje met foto’s waar ze haar avonturen in kan schrijven.

Hebben jullie misschien nog ideeën wat we haar zouden kunnen geven?

Oooh super leuk idee!

We wilden ook nog graag iets kopen. Ik dacht misschien een geluksarmbandje ofzo? Enig idee waar ik leuke kan kopen?

-

Leuk ideee!

We hebben voor een vriendin die 2 jaar naar india ging een armbandje gekocht en daar de coördinaten van onze woonplaats in laten graveren. Zodat ze thuis toch een beetje bij zich had.

Of een leuk boekje maken met fotos en lieve tekstjes? Jullie hebben al een boekje, maar ik zou het persoonlijk fijn vinden om lieve tekstjes te lezen van mijn vriendinnen als ik ver weg ben

Ja dit wou ik net zeggen.