cadeau voor vriend

Hee meiden,
Ik zou graag jullie hulp en/of mening willen over iets,
Ik heb bijna 1 jaar met mijn vriend dus ik wil een cadeautje voor hem kopen/maken.
Ik dacht aan een zelfversierde kistje (net zo groot als een schoenendoos) met verf en kraaltjes.
Omdat hij alles in een schoenendoos bewaard wat hem aan mij doen herinneren, dus kan hij ze voortaan in dat kistje doen.
Ik vind dat niet voldoende en wil nog in 100 kleine briefjes schrijven waarom ik van hem hou en in dat kistje doen, maar alleen briefjes vind ik een beetje leeg en lelijk staan dus dacht aan 100 kraaltjes met een grote gaatje waar ik de briefjes opgerold in ga stoppen( beetje ingewikkeld om het te vertellen haha). Ik dacht aan glazen ‘boze oog’ kraaltjes (als je niet weet wat dat is, google dan even) waar ik de buitenkant van het kistje ook mee wil versieren.
Maar kan deze kraaltjes helaas (bijna) nergens vinden. Oftewel, niet waar de briefjes in kunnen passen.
Dus ik wilde jullie vragen of jullie nog wat tips hebben hoe ik de briefjes in het kistje kan doen?

je kunt ieder briefje oprollen en er een lief strikje omheen doen. als jer nog veel ruimte overhoudt, kun je er ook nog hartjessnoepjes tussendoen!

Oké, ik heb pasgeleden al een jaar gehad wat wij deden is:

s’morgens: 10 uur uit bed, lekker knuffelen enzo, naar subway gereden, lekker broodje gegeten
s’middags rond een uur of half 2 gingen we naar de film
s’avonds gingen we lekker uit eten, en ik kreeg een half hartje met een m en erachter onze datum ( 14-07-09 )
Hij heeft de s met onze datum, hehe :slightly_smiling_face:

En ehm, hij is maandag jarig en dan krijgt hij een fotolijst, met een grote foto van ons 2 maar als ik dan volgend jaar weer een stom cadeau krijg ( denk aan een knuffel…? wat moet ik daarmee? ) krijgt hij gewoon een knuffelhttp://forum.girlscene.nl/templates/forumscene/img/icons/toolbar/smileys.gif terug of geen cadeau en dat weet hij, dusja. :tipping_hand_man:

Uhm… jij kent je vriend het beste, koop iets waarvan jij denkt… dit past echt bij hem (;

wat je misschien ook kan doen met die briefjes, allemaal snoepjes kopen en die in een grote pot stoppen en dan je briefjes ertussen? :]

ik heb voor mijn vriend een paar nummers opgenomen en dan de cd stiekempjes in zijn autoradio gestopt, ik ben nu een boekje aan het maken; de 101 redenen waarom ik van je hou.