Cadeau voor vriend

( ik weet dat er een cadeau topic is voor vriend, maar ik kan er echt niks vinden )

Ik zoek dus een cadeautje voor m’n vriend voor met kerst.
Hij heeft niet echt hobby’s, maar houd wel van gamen (op de computer via steam) en doet aan fitness. Ik heb hem voor zijn verjaardag al parfum gegeven, en in januari zijn we een jaartje samen dan gaan we al een weekendje weg en voor dan heb ik al een sexy lingeriesetje gehaald, dus dat valt al allemaal af.
Ik zou hem ook graag iets materieels geven, maar het kan ook iets om samen te doen zijn, maar ben bang dat het too-much word omdat we deze maand al heel vaak gaan uiteten en volgende maand dus al een weekendje weg gaan en hij neemt me nog mee naar de efteling als verrassing.
Mijn budget is 40/50 euro.

wat hebben jullie je vriend gegeven waar hij echt oprecht heel blij mee was?

Ik ben ook nog steeds naar iets op zoek voor mijn vriend, vind het zo lastig!

Jaa ik ook, voor vrouwen lijkt het me veel makkelijker, met een sieraad ofzo zit je altijd wel goed, en ik laat dan ook altijd hints vallen wat ik graag wil hebben rond deze tijd van het jaar, maar hij doet dat niet. Maakt het nog 10 keer lastiger hahaha

Steam is toch voor computer? Misschien kan hij een nieuwe muismat/muis/toetsenbord gebruiken ofzo? Kijkt hij verder ook geen series?

Vind het zelf idd ook heel lastig om een cadeau te vinden voor mijn vriend :cold_sweat:

Jaa, maar hij heeft zich dus laatst nog een gloednieuwe computer gekocht… Hij is echt zo iemand die is van “als ik het wil koop ik het meteen”
Hij kijkt suits, deze staat maar tot seizoen 4 op netflix. Ik wil wel seizoen 5 voor hem kopen, maar ben bang dat die daarna een keertje snel op netflix komt…

Geeft hem een steam tegoed of een game via steam. Ik en mijn vriend gamen ook via steam en heb hem al vaker via daar spellen cadeau gegeven. Ook kan je misschien denken aan de steam controller? Volgens mij is dit een controller speciaal ontwikkelt om te werken met games op steam steam. Oh of wat dacht je van een van die nieuwe vr brillen haha.
Je hebt ook nog met steam zo’n computertje waarmee je je steam games ook op je tv kan spelen.

Verder kan je misschien een leuk horloge geven? Of een grappige muts. Ja of een nieuwe gaming muis oid. Mijn vriend krijgt ook nog grappige kerstsokken gekocht op asos. Op asos hebben ze best leuke cadeaus voor mannen, kan je misschien even kijken.
http://www.asos.com/men/discover/gift-guide/

^Een cadeaukaart is inderdaad wel een goed idee, maar we hebben zegmaar afgesproken om rond de 40/50 euro te doen en om dan een cadeaubon van zo’n grote waarde te geven vind ik ook weer zoveel…En hij heeft geen tv op z’n kamer hahaha

Ik was idd al aan het kijken naar een grappige kerstonderbroek. Horloge wil hij er zelf eentje kopen van 300 euro, dus dat is mij net wat te veel om hem cadeau te geven haha

Een dagje sauna? Het is natuurlijk niet materieels, maar het is wel lekker in februari als alle drukte voorbij is zo iets te doen.

Anders een spel? Mijn vriend en ik vinden het geweldig om af en toe met een glaasje wijn competatief een spelletje te doen. Dus ik heb hem voor zijn verjaardag exploding kitens gegeven, iets wat je ook met twee personen kan spelen.

Sauna is inderdaad leuk, maar ik twijfel echt heel erg of het iets voor hem is. zijn al een keer een dagje naar het thermaalbad geweest, en hij vond het wel leuk, maar niet echt geweldig…

Ik ben nu dit tegen gekomen, en vind zo een cadeaubon geven wel leuk, maar dan blijft er nog 20/30 euro over en weet echt niet zo goed wat ik daarvoor moet kopen

Dat is echt super leuk! En waarom zou je hem niet voor 40/50€ een cadeaubon geven in de vorm van dat emergency kastje? Dat laat juist zien dat je er moeite voor hemt gedaan.

Hahaha jaa ik vind dat zoveel voor een cadeaukaart… Ik kijk nog eventjes en als ik echt niks vind doe ik gewoon een wat duurdere cadeaukaart haha

Dan zou ik niet voor sauna gaan, is best zonde van het geld dan. Maar cadeaus voor mannen kopen is ook gewoon lastig…

Klopt haha

En iets sportgerelateerd? Nieuwe sportkleding of accessoires? Gewichten voor thuis oid?

^Heb ik ook over nagedacht, een nieuwe trainingsbroek ofzo

Upje, omdat ik er nog niet helemaal over uit ben…

Ik ben aan het denken aan een steam cadeaukaart met een foute kersttrui/kerstonderbroek. Heeft iemand in die richting misschien nog tips?

Hij zei ook dat hij graag zo’n petje wou als die deus petjes, maar dan zonder deus. Weet iemand misschien waar ik zoiets kan halen?

:frowning_face:

een sieraad kan voor een man ook heel leuk zijn hoor! een stoere leren armband bijvoorbeeld. (je hebt bijv. van die gevlochten, en met ijzeren details etc.) Ik weet niet of hij daarvan houdt, maar ik zelf vind dat soort armbanden heel leuk staan

V&D had vorig jaar echt leuke kerstonderbroeken. Helaas is SOHO niet ergens anders verkrijgbaar T_T
Maar op zalando zijn wel dingen verkrijgbaar, dus kijk daar eens.

Kijk anders voor ambilight led stripes voor achter zijn computer. Geeft een leuk extra effect.
Heeft ie planetcoaster al? Geef hem dat anders cadeau.

Ik heb dus een leuke pet gevonden voor hem! Nu nog iets kleins verzinnen wat ik erbij kan geven, denk dat ik gewoon een kerstonderbroek ga zoeken haha :slightly_smiling_face: