cadeau voor vriend

[i][b]heey meiden.

euhm om dus maar te beginnen.
ik ben zelf 14 en ik heb een vriend van 15.’
het is binnenkort kerst en ik zat te denken aan een cadeau.
zelf is hij een merk typje dus armani etc enzo.
ik wil hem graag een zwarte ice watch geven en een grijs polo shirt.
maar ik ben bang dat het misschien te suf is.

zal het een goed cadeau zijn denk je ?
of zijn er andere betere suggesties ??
help plies

xoxo[/b][/i]

Ik weet niet of hij dat leuk vindt, ik ken hem niet maar misschien inderdaad een zwarte ice watch of polo shirt, of parfum, gewoon kopen wat hij/jij leuk vindt.

Waarom geef je gewoon geen geld? Ik geef vaak geld als cadeau, puur omdat ik ‘bang’ ben dat diegene mijn cadeau niet leuk gaat vinden ofzo.

Dat vind ik wel een goeie tip van Heart.
Als ik jou was zou ik een leuke lieve kaart kopen met geld erin.
altijd goed. (:

Ik vind dat je eigenlijk wel wat moeite mag doen voor een cadeau. Als ik van mijn vriend geld zou krijgen, en ik gaf hem geld terug… Naja, dan hou ik liever gewoon mijn eigen geld. :’) Ik krijg nog liever een cadeautje dat me helemaal niet interesseert, dan 20 euro.

Misschien kunnen jullie afspreken dat jullie ergens naartoe gaan ipv. cadeau’s te kopen? Ik neem mijn vriend bv. dit jaar voor kerstmis mee naar de efteling.

Serieus? Geld geven aan je vriend…? Ik zou het heel vreemd vinden.

Anyway, er is 'n algemeen topic hierover.

Ja dat vindt jij dan hé.

Ik geef nooit cadeau’s aan vriendinnen maar geld, maar goed vriendinnen zijn ook anders dan een vriend.

Ik zou mijn vriend nooit geld geven… Ik heb hem voor zijn verjaardag een heel simpel pakketje gegeven met wat scheerspulletjes en een creme omdat hij altijd puistjes krijgt van het scheren. Daar deed ik een kaartje bij dat ik hem mee uit eten zou nemen. :slightly_smiling_face:

Zou je jouw vriend (dus je vriendje/verkering/relatie, even voor de duidelijkheid) ook gewoon geld geven dan? Want dat vraagt de TS namelijk, een leuk cadeautje voor háár vriend, niet voor ‘gewoon’ een vriend.