Cadeau voor rijbewijs.

Laat ik het maar kort houden, want de titel is nogal duidelijk.
Mijn vriend moet vrijdag op voor zijn rijbewijs EN als het goed is slaagd hij hiervoor.
Ook al niet, heb ik in ieder geval een cadeau voor wanneer hij het wel haalt :woman_student:

Maar WAT kan ik in vredes naam aan hem geven?!

Ligt eraan hoeveel je eraan uit wilt geven. Een leuke sleutelhanger of een grappig bordje voor in de auto. Of wat anders leuks voor in de auto. Houd hij bijvoorbeeld van voetbal dan heb je van die vlaggetjes van bepaalde voetbalclubs. Ik zou in ieder geval iets geven wat met een rijbewijs te maken heeft, gecombineerd met een hobby van hem of iets dergelijks.

haha, ik had ergens gelezen.
Wat ook goed grappig is, is om hem een doos autodrop te geven.
Sorry maar ik moest er wel mee lachen :blush:

Haha ja dat heb ik gekregen toen ik geslaagd was voor mn rijbewijs, een kaart en een zak autodrop voor in de auto, was wel heel erg leuk en toepasselijk;)
Anders zijn van die sleutelhangers idd ook erg leuk, heb ik laatst nog aan een vriendin van me gegeven met : Worlds Best Driver enzovoort!
Succes

Mijn zus gaf haar vriend een cadeaubon waarmee hij bv. voor 10¤ kon tanken. Bij de Texaco hebben ze van die dingen… Kan ook :wink:! Dan kunnen jullie meteen samen een stukje gaan rijden ^^!