Cadeau voor pasgeboren baby

hee! ik heb er sinds vorige week een nieuw neefje bij!
dus ik wil graag een cadeautje voor hem kopen.
alleen het probleem is dat mijn oom en tante in parijs wonen en ik er in de kerstvakantie naar toe ga, dus ik het cadautje niet kan ruilen, dus ik wil graag een leuk orgineel (niet al te duur) cadeautje kopen, maar ik weet niet echt wat leuk is want dit is pas de eerste keer dat ik iets voor een baby moet kopen. hebben jullie tips? :slightly_smiling_face:

Fotoboekje van je hele familie als baby. & dan zijn foto (neem de volgorde van leeftijd aan. & dan een leuk verhaaltje erbij zetten.)

Een zilveren bestekje met naam is wel leuk, of een zilveren spaarpotje
Kost wel iets meer, maar dan weet je zeker dat ze het voor de rest van hun leven zullen bewaren !
P.S ik heb het dan wel over verzilverd natuurlijk, niet echt zilver want dan kost het wel heel veel!

schilderij. of een boekje met ‘good thoughts’ en over de toekomst, en dat soort dingen (?)

Je kan ook een mutsje breien.

zo’n ontzettend schattig shirtje met’’ I luf my cousin’’

http://www.lucardi.nl/ass…ems/doelgroep-merk/3_423/

Erg veel leuke blijvende dingen, en niet eens zo duur !

tut lapje voor aan zijn speen, en misschien kan je er zelf iets leuks op drukken ?

bij de boekhandel van ons is ook een pakketje met een boekje, soort dagboek voor zijn 1ste jaartje en er zit een knuffel bij,

je kan ook een simpele knuffel zelf maken, is wat orgineler en echt van jou ,
nu met de kerst krijg je ook schattige mutsjes,

Ik heb laatst bij de Xenos een soort ‘gips-pakketje’ gehaald als kraamcadeautje.
Het zijn twee ronde blikjes waar een soort van gips (?) inzit. Anyway, in het ene blik kun je dan een afdruk doen van zijn handje. In het andere blik een afdruk van zijn voetje.
De ouders waren er erg blij mee :wink:

Maak zelf een spookje van een zachte handoek en naai er zijn naam op ofzo

Mijn moeder zei dat zij kleine regenlaarsjes had gekregen van bezoek en dat ze dat superleuk vond. Niet voor nu, maar binnen een jaar of zo kunnen ze gebruikt worden, en volgensmij krijg je bij een baby al zoveel cadeautjes ‘voor nu’, terwijl een baby daar natuurlijk zo uitgegroeid is ; )

Een rompertje met ‘‘i love holland’’ erop :grinning: