cadeau voor oma.

hi meiden.
16 april wordt mijn oma 85 jaar oud en mijn zusje (11) en ik (15) willen graag iets bijzonders met haar doen.
we gaan haar sowieso een grote foto geven van ons, maar we willen haar eigenlijk ook een dagje ergens mee naartoe nemen. onze ideeën:

• picknick op strand
  • naar blijdorp
  • dolfinarium.
    dolfinarium valt eigenlijk al af omdat het te duur is. zelf hebben wij per persoon ongeveer ¤25 die moeten voldoen voor de hele dag.
    mijn oma gaat in een rolstoel (wordt nog een hele uitdaging om haar daarin te krijgen… :slightly_smiling_face:).
    hebben jullie leuke ideeën? mijn zusje + ik hebben al gebrainstormt, maar jullie leuke girlsceners zijn altijd wel creatief! brand erop los! :grinning: alvast bedankt!

naar blijdorp is erg leuk! Of shoppen met oma. Dat doe ik af en toe omdat ze zelf niet echt meer winkels in kan en dan help ik er iets leuks uit zoeken en dan geef ik het der kado!

Blijdorp zou ik doen :slightly_smiling_face: het is niet al te duur en je kunt er lekker rustig rondrijden en zitten. moet je wel even kijken of het goed weer is natuurlijk want als het regent is dat een beetje jammer voor je oma…

terasje?

Zo lief dat jullie dat willen doen! :grinning:

Blijdorp ken ik niet (ben van België), maar terrasje en picknick op het strand lijken me wel leuk. Zoiezo zal je oma heel blij zijn dat jullie dat doen.

Voor 50 euro kun je geen hele middag vullen he.

Misschien kun je taartjes/cakejes bakken ofzo ^^ of iets anders. Ik weet niet of ze thuis ook in een rolstoel zit? Wel minder leuk maar uiteindelijk nog wel gezellig :grinning:

ga naar apenheul of blijdorp idd! of een museum ofzo :stuck_out_tongue:

Mm ik zal gewoon thuis wat leuks doen! Koekjes of haar favoriete taart maken, spelletjes spelen en er gewoon een meidendagje van maken? Blijdorp is ook leuk maar is wel veel meer moeite. Vervoer enz.