Cadeau voor m'n ouders

hee (: ergens eind september geven mijn ouders een groot feest omdat ze samen 100 zijn dit jaar & ze zijn 30 jaar getrouwd. maar nu willen mijn 2zussen en ik eigenlijk wel een echt leuk cadeau voor ze kopen. maar ze willen niet echt iets duurs ofzo, omdat we daar ten eerste geen geld voor hebben (a) en ten tweede zouden ze iets persoonlijks veel leuker vinden. heeft iemand een idee? alvast bedankt :grinning:

een foto boek maken of ga samen op de foto en laat hem inlijsten.
ouders (L) foto’s.

Laat hun trouwfoto afdrukken op zo’n canvas doek, of laat hem uitvergroten en inlijsten.

Je kunt ze ook een weekndje weg geven. Kijk eens op hotelkamerveiling.nl
Daar staan heel goedkope dingen op! Dus het hoeft niet heel duur te zijn :slightly_smiling_face:

Inderdaad, ik zou 100% voor een fotoboek kiezen! Daar kan je dan tussen de foto’s door mooie tekstjes schrijven en leuke stickers plakken. Maak er een scrapbook van. Heel persoonlijk en altijd leuk om naar foto’s te kijken!

maak foto’s met zn 3e en laat het op een canvas doek afdrukken. Hebben wij ook gedaan voor ons mam en ze vond het echt leuk

iets met een foto inderdaad.
grote canvasfoto, fotoboek, fotolijstjes, placemats, beker, schort etc.

Je kunt voor die dag een fotograaf zien te regelen, die dan van jullie mooie foto’s maakt en die laten jullie dan ontwikkelen.
Lijkt me geweldig (L)

hha , ik zit dus met net hetzelfde probleem .
maar , voor zo’n canvas te bestellen op bv hema of kruidvat moet je altijd adres enzo ingeven en aangezien ikzelf nog maar 15 ben, denk ik toch dat mijn ouders hier iets van moeten weten of er toch achter zullen komen, dus dan is het toch geen verassing meer ? ;o
weet er iemand waar je zo’n canvas kan bestellen zonder adres enzo … ?

Misschien kan je hem bij je tante of zoiets laten bezorgen en dan ophalen?