Cadeau voor milieubewuste vriendin

Hoi allemaal!

Ik heb een vraagje. Binnenkort is een huisgenootje van mij jarig en daarom ben ik nu op zoek naar een leuk cadeau voor haar. Ze is best milieubewust, houdt van koken en lekker eten en krijgt dat ook elke week een lekker kneuterig kratje met biologisch verantwoord voedsel. Voor een cadeau zat ik daarom ook in die richting te denken. Bijv. adopteer een kip, maar dat is helaas 25 euro per jaar en dat is toch wel iets te duur voor mijn budget. Ik zit te denken aan een cadeau van max 15eur. Heeft iemand enig idee of er ergens goedkopere boerderijdier-adopties bestaan of heeft iemand misschien een ander leuk idee voor een cadeautje? Jullie tips zijn zeer welkom!

Misschien moet je eens naar een wereld winkel gaan, daar heb je veel millieubewuste dingen. suc6!

Je zou inderdaad een mandje kunnen maken met biologisch voedsel erin alleen is biologisch voedsel best wel duur. Ik weet niet of je heel veel producten kan kopen voor 15 euro. En als je besluit om een mandje te doen zou ik geen duur spul ertussendoen anders ben je al gelijk je 15 euro kwijt.

Misschien vind ze een pakketje met van die ecobewuste douche/badproducten wel leuk? Bij The Bodyshop heb je die, met zo’n biologisch afbreekbare verpakking. Sanex heeft het ook.

Kun je er misschien nog wat fairtrade en biologische chocolade enzo bij doen.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Oh da’s idd wel een heel leuk idee! :slightly_smiling_face:

Zo’n kratje zelf samenstelling heeft idd niet zoveel zin, omdat ze dus elke week al zo’n ding vol met eten krijgt, dan is 't niet zo origineel. Dus om zoiets dan met chocolade en ecologisch bewust meidenspul te doen is wel een leuke variant! Thanks!

Slotje.