Cadeau voor jongen/meisje

Op school hebben wij komende vrijdag een sinterklaasspel, waarbij het de bedoeling is om een cadeautje van ¤5-¤7 te kopen wat leuk is voor een jongen èn meisje, waarbij je d.m.v. een dobbelsteen bepaald hoeveel jij je cadeau in een kring moet doorgeven naar links/rechts. Ik heb nu een probleem. Ik heb geen idee wat ik moet kopen wat leuk is voor een jongen èn meisje!? Iets orginelers dan snoep a.u.b., want dat doet iedereen bij mij op school al… Alvast bedankt voor de tips!
xoxo

chocolade letter, pepernoten, pennen, sokken, gezichtscreme , gezichtsmasker, tijdschrift. Zoveel.

een kaartspel bijvoorbeeld?

Wat wij vorig jaar in de klas allemaal hadden met hetzelfde spel:

pepernoten, chocolade, knuffel van woody en buzz lightyear (toy story), string in maat L, wc borstel, tijdschriften, bh (die kreeg een jongen, lol), en zo kan ik nog wel verder gaan.

Koop gewoon wat grappigs, het gaat om de lol, het hoeft niet spectaculair te zijn ofzo.

Het is toch helemaal niet erg als je iets meisjesachtigs erbij doet, dan proberen alle meisjes dat juist te krijgen :stuck_out_tongue:
Maarja als je dat niet wilt zou ik naar de xenos ofzo gaan, genoeg leuke dingen!
Fotolijstje, een leuk glas of een leuke mok, of koop van die geinige hebbedingetjes waar je eigenlijk niks aan hebt!

Dankjulliewel!:slight_smile:

bij de action hebben ze ook dingen wat voor iedereen is of bruna kan je eventueel kijken. Of expo die hebben ook van die grappige dingen zoals piemel chocolaatjes en rietjes en andere maffe dingen!!!
xenos hebben ze nu leuke kerstdingen zoals mok met snoep erin
Verder neutrale dingen als:
iets van rekenmachine, pennen , sleutelhanger (niet te meisjesachtig dan), stressbal, usb stick in leuke vorm ofzo je hebt tegenwoordig hele leuke, stiften
en verder weet ik niets meer :stuck_out_tongue: