cadeau voor iemand die heel erg onzeker is

haihai

mijn vriendin is bijna jarig en dit jaar wil ik haar iets nuttigs geven ze is vaak zo onzeker over haar uiterlijk dat ze er gewoon ziek van word en niet naar school durft enzo… weet iemand mischien een boek met tips enzo of met verhalen ofzo? of iets anders nuttigs wat haar zou kunnen helpen

iemand:)

Schrijf een lief gedichtje voor haar, en lijst het dan in. Iets over dat ze mooi is hoe ze is en dat soort dingen, zodat als ze zich even niet zo goed voelt er naar kan kijken. Zal ze misschien wel heel fijn vinden :slightly_smiling_face:

Of je kan ook een leuk foto/plakboek maken met dingetjes erin waar ze vrolijk van wordt, en foto’s van haar en/of jullie erin met bijvoorbeeld complimentjes over haar, en leuke plaatjes van dingen die ze leuk vind. Met het idee om daar dingen in te maken waarmee je laat zien welke dingen belangrijk zijn en waar ze zich meer op moet richten inplaats van onzeker te zijn.

Inderdaad een groot plakboek met wat mooi is aan haar innerlijk en uiterlijk, maar wees wel oprecht.
En geef haar verder als cadeau een mand met beautyproducten/kleding ofzo, als je je goed voelt over je uiterlijk en je zorgt dat ze zich innerlijk goed voelt is ze al snel zekerder.

Jaaa zo’n plakboek is echt een vetttt goed idee.
Maar idd blijf oprecht!

hee ja dat is een echt een goed ideee :grinning::smiley: dankje :grinning:

Of ga naar een winkel waar ze edelstenen verkopen.
Een armband of ketting met een edelsteen die voor zekerheid staat.
Of haar sterker maakt.

Dit vind ik een leuk idee! ;'D
dat van die plakboek is trouwens ook erg leuk, maar wel veel werk…

Of allebei :wink:
Lijkt me juist leuk zo’n plakboek te maken.
Of je plakt er kleine steentjes in met de betekenis erbij, en zo nog meer dingen met een betekenis, uhmm bijvoorbeeld een plaatjes van een boedah met een tekst erbij van hier een boedah voor… geluk oid…
En zo andere grappige dingetjes zoals een plaatje van een badeend met de tekst hier een badeendje om je op te vrolijken oid :stuck_out_tongue:
Je kan er eigenlijk vanalles in zetten, zo iets is denk ik heel erg leuk om terug te kijken als je je even down voelt :slightly_smiling_face:

zo leuk ik heb net fotos online besteld bij kruidvat en dan maak ik een heel leuk plak boek met teksten enzo echt onwijs bedankt :grinning:

Ohh wat leuk!! Zal ze vast blij mee zijn!
Ik weet inelkgeval dat ik zo iets echt geweldig zou vinden als ik even down ben en ik kan dat inkijken :relieved:
Misschien ook leuk, ik weet niet of jullie veel leuke dingen samen hebben gedaan, en misschien heb je daar nog iets van, bijvoorbeeld bioscoop kaartjes die je erin kunt plakken met een verhaaltje erbij over hoe leuk het was.
Of even als voorbeeldje, misschien ben je samen wel eens naar het bos geweest en heb je daar een leuke dag gehad, dan kan je plaatjes van een bos erbij plakken met een verhaaltje… Of als je eens samen naar een pretpark bent geweest kan je daar plaatjes van opplakken met een verhaaltje over die dag. Of als er een dag is die voor haar heel bijzonder is, dan kan je daar een soort collage van maken.
Ook leuk: In de winkels zoeken naar leuke scrapbook spulletjes om de pagina’s mooi te maken, zoals met kleine lintjes, stickertjes en andere frutsels om op te plakken. Of schrijf er ook nog een mooi gedichtje in, bijvoorbeeld voorin met daarin verwerkt waarom je het boek voor haar hebt gemaakt. Genoeg te verzinnen dus :stuck_out_tongue:
Maar echt heel lief van je dat je zo je best doet voor je vriendin! :slightly_smiling_face:

(: organiseer een leuke meidenavond. samen met haar, gezichtsmaskers, samen eten, filmpje kijken, gezellig kletsen dat soort dingen. dat vindt iedereen gezellig.

of ga eens met haar shoppen! en laat haar zelf haar cadeau uitkiezen en ga vervolgens ergens iets met haar drinken ofzo.

Een eigen scheur kalender maken met elke dag erop een mooie spreuk die met schoonheid te maken heeft, maar dan zulke waardoor ze zichzelf niet lelijk voelt.

Wij hebben een spiegel waarom over de hele spiegel staat hoe mooi je wel niet bent. Op allerlei manieren. En die is er ook in het engels, frans en duits x’]
Ik zal even vragen waarvan die is straks.

Als ze zo ziek wordt omdat ze steeds met haar uiterlijk bezig is, moet je het juist níet daar over gaan hebben of er een cadeau tegen geven. Dan denkt ze dat anderen het ook opvalt dat ze ‘lelijk’ is (terwijl dat helemaal niet zo is). Geef of doe juist iets wat er helemaal niks te maken mee heeft. Ik heb ooit een pot gemaakt met allemaal briefjes er in, en op die briefjes allemaal lieve dingen geschreven. Die persoon was ook heel onzeker over iets, maar ik zei juist dingen als dat hij goed kon gitaar spelen en ontzettend mooi kon zingen. n_n Misschien is dat wat?

ze vond het erg leuk :grinning: thnx voor de tips :grinning: