Cadeau voor gay best friend :).

Ik heb geen idee waar ik dit moest zetten maar ja hij is een boy dus ik doe maar hier, dus mijn beste (gay) vriend is woensdag jarig en ik wil hem een leuk cadeau geven, ik wou eerst een dildo geven voor de grap maar ik schaam me kapot als ik er een moet gaan kopen. dus ideeën? :cold_sweat:

Ik zou dat gewoon doen, met een grote strik er omheen. Wat maakt jou het uit wat anderen ervan denken. Als je in die seks shop zegt dat het een cadeautje is geloven ze je waarschijnlijk toch niet, aangezien iedereen altijd zegt dat het een cadeautje is als ze daar wat kopen. Ze werken niet voor niks in een seksshop, het is de bedoeling om zo’n dingen te verkopen, haha. Ik zou het gewoon doen. Iets anders origineels weet ik ook niet :slightly_smiling_face:

Ja ik dacht ook haha leuk, maar ik wil dat ding dan gaan kopen op een woensdag voor 2u omdat ik hem daarna zie, maar ik doe het in de bozzy omdat dat de enige plek is waar ze die verkopen bij ons, enja er hangen nogal veel kinderen van mijn school rond daar :flushed: .

kzou dat niet geven straks is ie een top ipv bottom heeft ie er niks aan
wat maakt t sowieso uit dat ie homo is als je een cadeau voor m moet kopen :S

Als je een dildo geeft aan een hetero persoon is dat toch redelijk pijnlijk lijkt me.
Ik weet trouwens niet hoeveel geld je kwijt wil zijn? Als je echt al lang met hem bevriend bent en je echt altijd samen bent en zo, dan is een mooi horloge wel leuk. Of een armband of something like that.

Zodat je misschien andere leuke dingen kan kopen wat je voor een hetero niet zou kopen?
Zoals het grapje als ze wou met een dildo…

Ik ben echt inspiratieloos ik weet echt niet wat ik moet geven, want als het nu een echte jongensvriend was zou ik een spel geven voor de ps3 maar hij, hij is echt zo’n nicht…

want ik wil wel iets echt leuks geven…

awh, ik wil ook een gay best friend. (:

Ik heb gewoon een gay friend. Maar is echt lastig…

Als het een echte nicht is dan is het toch alleen maar makkelijker of niet? Volgens mij vinden die altijd alles leuk. Ik zou dan gaan voor een leuke trui of zo. Een vriendin van mij had pas aan onze gay friend een kersttrui gegeven, helemaal happy met dat ding haha. Of maak zelf een bon met een dagje shoppen naar een cadeautje, of sauna, dagje weg naar een grote stad ?

Als het een echte nicht nicht is, geef je toch twee treinkaartjes om samen een dagje te shoppen, of een sauna-bon of musicalkaartjes :'D

Ja het is een echte nicht nicht nicht maar mss kan ik iets hem iets met 1D geven daar is ie helemaal weg van…

Whut? Die mensen zijn echt niet anders dan alle andere mensen.

my gay friend, ik en nog wat vrienden gaan een proefles paaldansen,
Dat vond ie helemaal geweldig!

Ik heb denk ik iets gevonden, ik wou met hem en 2 van onze beste vrienden een verf gevecht gaan doen in een bos ofz is dat leuk?

Misschien een mandje met allemaal verzorgings spulletjes? met onder andere twee maskertjes, zodat jullie samen een leuk avondje kunnen hebben ofzo. Ik heb eigenlijk geen flauw idee

haha geniaal :slightly_smiling_face:

+1