Cadeau voor fotofreak

Heey,
Ik ga naar een verjaardagsfeest van een vriend van een vriend van een vriend :stuck_out_tongue:
Ik wil graag een cadeautje meenemen maar weet niet wat…
Het enige wat ik van die gast weet is dat hij gek is van fotografie!
Ik ken hem eigenlijk helemaal niet dus, maar wilde niet met lege handen aankomen op dat feestje :stuck_out_tongue: Mijn maximumbudget voor het cadeautje is dan ook 10 euro, ik dacht eigenlijk aan ongeveer 5-7,50 euro.

Iemand ideeën? Alvast bedankt

Tja, iets zoals een foto album (of iets anders om foto’s in te bewaren) is natuurlijk misschien een beetje cliché. Maar als hij gek is van fotografie, zal hij dat heus wel kunnen gebruiken. Tenslotte ken jij hem ook niet goed, dus dat is beter dan niets?

-

Hmm bedankt voor je idee maar ik vind een fotoalbum wel een beetje afgezaagd, aangezien hij vooral digitaal fotografeert :stuck_out_tongue:

Digitaal fotolijstje?

Als hij gek is van fotografie is misschien een foto-koord leuk? Of een boekje met leuke plekken in Nederland. Om inspiratie voor fotoshoots vandaan te halen. Of een fotoklok?

dan kan je nog steeds afdrukken toch? Doe ik ook namelijk.

Een wegwerp camera + album zodat hij zn verjaardag kan vastleggen :slightly_smiling_face:

http://shop.cafepress.co.uk/photographer

Hier staan nog wel leuke dingen tussen :stuck_out_tongue:

Koop een fotografie boek met allerlei tips dit kan ook gewoon 2dehands :slightly_smiling_face:

Een paar fotografietijdschriften?