Cadeau voor baby

Ik krijg er binnenkort een neefje of nichtje bij & nu ben ik op zoek naar een leuk cadeautje voor de baby om samen met m’n vriend te geven. Hebben jullie misschien originele ideeen? Vind het wel leuk als het cadeau ook echt iets blijvends is!

Amgurumi?

Zijn/haar eerste knuffeltje? meetal houden kinderen die best lang… Is niet heel origineel eigenlijk :’)

Je kan zo’n armbandje geven met naam erop, is niet zo heel duur. Maar ja als t kindje ouder wordt gaat het niet meer passen natuurlijk…

Ik zou gewoon iets simpels als kleren / een knuffel / een boekje doen. Zo’n knisperboekje, geweldig!

Een luiertaart, niets blijvends maar wel origineel ;d
Of anders misschien bestek met 't baby’tje z’n naam erin gegrafeerd (kinderbestek, voor lat er) spiegeltje met naam?

kleertjes?

iets zelf maken als je orgineel bent, zoals een schilderij in de kleuren van het kamertje met de geboorte datum enzo erop!

speelgoed? dan vooral wat ze makkelijk vast kunnen pakken, waar ze op kunnen bijten, dat geluid maakt en felle kleuren heeft.

iets leuk voor in het slaapkamertje?

oh en het is ook wel leuk om iets te geven voor als de baby ouder is, zo hebben wij een loopauto bij de komst van mijn nichtje gegeven… daar had ze toen natuurlijk niets aan maargoed toen had ze toch al genoeg speelgoed… nu ze ouder is en de cadeautjes niet meer gebruikt die ze toen gekregen had zit ze nu in ons loopautootje. =D

die armbandjes kan je steeds langer laten maken hoor =D
maar ze raden armbandjes en andere sieraden pas vanaf 1 jaar aan.

Wij hebben van die schattige jip & janneke laarsjes voor mijn achternichtje gekocht. Als baby kan je dat nog niet aan, maar later wel. Ik vond het zelf een heel leuk cadeau.

Ook hebben we badeendjes gekocht voor in bad. Sindsdien als ze in bad zit, is ze helemaal met de eendjes aan het spelen.

Als je meer geld te besteden hebt, is misschien zo’n apparaat die je aan de box kan hangen ook wel leuk. Daar kunnen ze dan helemaal aan draaien en mee spelen. Even om te verduidelijken: een foto.

http://i42.tinypic.com/1znto2w.jpg

Ze vond dat helemaal geweldig. Daar kan ze aan draaien enzo, en dan maakt het geluidjes.

Ik hoop dat je d’r iets aan hebt!

zon rompertje (of hoe zeg je dat :$) met zo’n leuke tekst,
stoef, lief of zoiets (:

tip;
www.babyenkraamcadeaus.nl

haha, deze is leuk;

http://i40.tinypic.com/rsg10y.png

als je creatief bent kun je ook een vlaggenslinger maken,
met daarop de naam, iedere vlag een letter.
kunnen de ouders voor t raam hangen,
of als decoratie op de babykamer!

Die is wel leuk!
of gewoon kleertjes/schoentjes. Maar is niet blijvend.

ik krijg deze maand nog een nichtje!
we hebben gewoon babykleertjes. want het is niet zo heel bijzonder of zo,
nou dat is het natuurlijk wel, maar het is al hun 7e kind!

Een speen.
Of speciale knuffel.

Bedankt voor jullie reacties!
zitten echt leuke ideeen tussen. Zag op internet een boekje waarin het kind zelf de hoofdpersoon speelt, dat leek me ook erg leuk! Of iets met het geboortekaartje, ik denk er nog wel even over, niet dat ik nog heel veel tijd heb :stuck_out_tongue:
Kleertjes & knuffels krijgen ze meestal al zoveel, dus dat wordt het waarschijnlijk niet, tenzij we iets heel moois tegenkomen. Denk dat ik dit weekend toch ook nog maar eens met m’n vriend naar een babywinkel ga :slightly_smiling_face: