Cadeau voor 9-jarige?

Hiiii girls,

Ik open niet echt vaak topics met dit soort vragen, aangezien je meestal eerst gewoon kan googlen enzo, maar nu ben ik toch wel redelijk wanhopig. Of tenminste, m’n ouders:

M’n zusje wordt 10 april 10 jaar (hee, 10-10 zie ik nu ;P), en m’n ouders geven elk jaar een ‘groot’ cadeau, ik heb bijvoorbeeld toen ik naar de middelbare ging een mobieltje gekregen, en nu betaalden ze een deel van mijn SLR-camera, etc.
Maar ze hebben gewoon géén inspiratie meer! M’n zusje heeft niet veel hobby’s behalve dansen maar daar heeft ze niks voor nodig & scouting maar ze hoeft nog geen goeie slaapzak of een zakmes ofzo want ze zit bij de enalaagste groep die alleen nog maar easy-peasy kampen hebben zegmaar.
Een mobieltje mag ze nog niet :’)
Weten jullie een goed cadeau? Qua prijs moet je denken aan sowieso onder de honderd, en rond de 60 euro oid.

Alvast bedankt! :grinning:

-xxx-

Miss online ff bij intertoys/ Bart Smit kijken? succes!

a

ik heb van mijn vader 10 rode rozen gekregen.
en van mijn ouders een ring gekregen en een leeg armbandje zeg maar. van de familieleden kreeg ik alleemaal een bedeltje. (zo’n soort pandora ding zeg maar).
dat weet ik nog heel goed!
en daarnaast had ik van familie/mijn ouders wat speelgoed of zo (:face_with_raised_eyebrow:?) gekregen

Dankje voor de reacties, ik geef gewoon elk idee door aan m’n ouders haha ^

Upje!

Ik weet niet of je zusje dat al heeft, maar wat denk je van een radio-cd speler (ik weet niet of ze een iPod of zo heeft, maar het is mss leuk en makkelijk als ze een keer wil dansen of zo…)

Ja, ze heeft al een radio op haar kamer ): Toch bedankt haha :grin:

een kettinkje? armbandje?
je kan haar ook iets geven en daarna meenemen naar de bioscoop
ik weet niet of ze van knutselen houdt, knutselspulletjes?

ja zo’n speciaal zus - zusje armbandje :’) geen idee waar je die kunt krijgen O:)

a

Oké, een radio heeft ze dus al :slightly_smiling_face: Mm… Misschien een trampoline dan? Misschien dat ze dat ook al heeft?

ik kreeg toen sims2 haha , maar spellen kan je ook downloaden…
ik weet niet of ze nog met barbies ofzo speelt? dat kan ook leuk zijn (of is ze daar alweer te oud voor?)

Mischien gouden of zilveren oorbellen of een armband van goud of zilver . Of heel veel kleine dingen zoals Kleren,een tas, sieraden enz.

• kaartjes voor een dansvoorstelling of een theatervoorstelling.
  • tijdschrift abbonement
  • beauty-case (als ze van make-up houd en het op mag van je ouders)
  • Nieuwe (school)tas
  • heeft ze een ds? Dan kunnen je ouders een spelletje geven voor de ds!
  • sieraden/horloge

succes!

sieraden?

misschien een leuke ketting ofzo? of tijdschriftabbonemt idd… ehh, computerspelletje? :grinning:

Dankjulliewel voor alle goeie ideeën, ondertussen hebben m’n ouders al een cadeau bedacht: Stelten. Ze dachten ‘ja, das vast veel te goedkoop als groot cadeau’, maar het blijkt toch duurder te zijn, en m’n zusje vond het een goed idee (:

oké, alvast gefeliciteerd:)