Cadeau voor 50ste verjaardag moeder?

Zoals de titel al zegt, ik kom er echt niet uit.
Ik wou ook wel iets van een dagje weg doen, maar wat…
of echt een cadeau kopen, maar dan kom ik ook niet zover…
Iemand een leuk idee?

Een vriendin van me nam haar moeder mee met een luchtballonvaart. ;]

*Workshop taarten versieren/bakken
*Naar het beautysalon
*Een dagje winkelen
*Een andere workshop
*Een high tea

Zoiets?

Met dat probleem zat ik een maand geleden ook.
Mijn moeder wordt morgen 50 en ik heb voor haar een tas gekocht en een fotoalbum gemaakt.
Een ouderwetse, dus met zwart-witte foto’s en lijm.
Misschien kan je ook iets doen waar je moeder later leuke herinneringen aan heeft? Succes!

@pinkroses

Ja dat kan natuurlijk ook, een fotoboek is ook altijd leuk of iets op een shirt laten afdrukken bijv. Of een mand maken met allemaal dingetjes.

• dagje naar een beautysalon
  • weekendje spa
  • dagje shoppen op jou en je vader en eventueel broers en zussen kosten
  • weekendje Parijs

Ik had een keer een foto album gemaakt met al haar favo foto’s. Ze moest er zelfs van huilen <3

Foto-album idd, met commentaren, leuke verhaaltjes, herinneringen?

ik heb voor mijn moeder een tijdschrift gemaakt. de SISCA. (ipv LINDA omdat sisca mijn moeders naam is) met een editorial, leuke gadgets voor in huis, fotos van onze buren waar ze veel mee om gaan, een interview met mijn vader over hun ontmoeting en wat oude foto’s. verder leuke kooktips, een horoscoop en reclame advertenties op haar interesses aangepast. + twee tegoedbonnen voor een shampoo ding waar ze van houdt en een zak wortellen voor het paard waar ze altijd op rijdt.

(iedereen op haar verjaardagsfeestje vond het leuk, we hadden 2 gemaakt, één voor de visite om dan in te kijken en één die mooi blijft)

Ehm, ik weet niet of je broers/zussen hebt? Of anders in je eentje;
Een fotoshoot, en dan een mooie foto inlijsten ofzo??
- ik weet natuurlijk niet wat je budget is.

Btw, misschien kun je met iemand samendoen? Je vader of een ander familielid? Dan heb je een groter budget, en kun je iets grotere dingen doen ofzo…

Ik weet niet of je broers/zussen hebt? Wij zijn met 3 kinderen en hadden voor mijn vader een soort fotolijst gemaakt met 3 foto’s naast elkaar. De eerste had “We”, de tweede had “Love”, en de derde had “You”. Vond m’n vader erg leuk (:

Mijn ouders zijn vorig jaar allebei 50 geworden, dus ik snap dat je t echt moeilijk vind!
Ik heb nog 2 zussen, en we hadden met zn allen een dag naar een of ander kasteel gekocht, dan kregen ze ook lunch en diner en een rondvaart enzo. Was echt heel leuk! Ben alleen vergeten welk kasteel t ook al weer was :cold_sweat:

Ik had voor mijn moeder een hele mooie foto van mezelf gemaakt bij de fotograaf met een gedicht erbij. (ik ben enigskind)