Cadeau voor 50-jarige moeder,ideeen?

Hi :wave:

Mijn moeder wordt op 30 Oktober 50.
En dan wil ik haar wel iets speciaals geven,
het mag best wat kosten(mijn vader zal het grootste deel betalen,mijn broertje en ik leggen dan natuurlijk nog wat bij).
Maar nu zit het zo: Mijn broertje en vader zijn niet echt goed in dit soort dingen, en ik ook niet echt O.O
Willen jullie helpen?

Miss iets in de buurt van:
-Winkelen/reizen
-Kleine meubels
-Kleding/make-up

Niet:
-telefoons e.d. (ze is niet echt handig haha)

Alvast Thankyouu :grinning: :couplekiss_man_woman:

Maximum prijs:

600-800 euro

upjeee

een dagje naar zo’n verwen resortding?

Misschien een unieke taart maken waar haar foto opstaat en happy birthday, I love youu &daarna cadeaubon voor haar lievelings winkel kan ze lekker shoppen en dan trakteren jullie haar daarna nog op een avondje uit eten bij een hele lekkere chique restaurant, zou me wel leuk lijken :slightly_smiling_face:

&UPJEE.

nou, mijn mama wordt ook 50, deze maand :grinning:
wij geven haar dus een weekendje weg met mn vader :slightly_smiling_face:
en heel veel mensen ( dus ook die op het feest komen) doen daar aan mee, dus geven geld daarvoor. echt vet leuk :slightly_smiling_face:

supriseparty
dat ze sochtends wakker wordt en heel de familie staat beneden!

maar een cadeau weet ik niet echt

ritje in een limousine xD
das tenminste een van mijn ideeën

best leuke ideeen!
misss…rijden in een limousine naar een verwen resort ding, daar staat dan een taart, en als ze terug komt met de hele familie shoppen verwerkt in een weekendje weg naar new york,

oeehh, waren we maar multi-miljonair ,dan zou ik dat wel voor stellen haha

Wij zijn naar Duitsland geweest met mijn moeder’s 50 jaar, en met mijn vader naar Frankrijk (zo een wijnroute).

Haha, idd …
Waren we allemaal maar miljonair :wink:
Kun je een prijs noemen tot waar jullie ongeveer mogen gaan, want dan kunnen we daar rekening mee houden en geen bullshit posten die honderduizende euro’s kosten :slightly_smiling_face:

Ik heb al een paar keer een fotoshoot gedaan van broers/zussen die een foto op canvas aan hun moeder cadeau wilden doen voor haar 50ste verjaardag, misschien is dat een idee?

misschien een make-up workshop en dan aan het einde een goodybag met allemaal mooie spulletjes? ligt er natuurlijk ook aan of je moeder dat soort dingen leuk vindt.

richtprijs erbij gezet! :grinning:

Ik denk ook wel dat het afhangt wat je precies voor je moeder wilt. Mijn moeder kan bijvoorbeeld niet echt tegen drukte dus dan valt een hoop weg. Wil je het liefst thuis of in de buurt wat doen of maakt dat niet uit? Wil je iets met veel mensen of juist klein? Wat vind je moeder leuk? Houdt ze van workshops?

misschien kan je vader een danscursus met haar gaan doen? is ook onder de 100 euro dus dan kunnen jullie allemaal een beetje bijleggen (:

Misschien kan je haar zo’n beautyweekend geven? Of ehm, een weekendje met je vader ergens heen?

• beautyweekend (zoals al vaker is gezegt )
  • ballonvlucht ( als ze daar van houd )
  • leuk weekendje weg met het gezin
  • ontbijtje laten bezorgen , daarna dagje gaan winkelen & in de avond uit eten

best nog wel moeilijk om iets te verzinnen

Haiii,

Nou je kan bij de etos een doos samen stellen met bevoorbeeld, Cream en make-up en washandjes, allenmaal dove spulletjes wasdingetjes. en dan kan je bij de bruna een boeken setje samen stellen van 40,00 dat is leuk als je moeder nog een deel nodig heeft. Je kan naar een parfum winkel gaan en een parfum doosje samen stellen van 100,00 euro en je kan een kleding setje maken van bevoorbeeld 100,00.

dankjewel voor de goede ideetjes allemaal,ik ga er zeker wat van gebruiken,ik laat jullie nog wel weten wat het geworden is haha
X

misschien moet je eens kijken op www.vakantieveilingen.nl
daar kan je bieden op allerlei uitstapjes, weetikveelwatnogmeer,
of www.hotelkamerveilingen.nl, voor een goedkoop weekendje weg, misschien met het gezin ofzo?
verder zou k het ook niet weten eigenlijk.