Cadeau verjaardag vriend: meningen?

Mijn vriend is dus binnenkort jarig. Ik heb wel wat bedacht, maar nu begin ik te twijfelen haha.

Ik wou dus sowieso al een foto van ons twee in een fotolijstje geven.
Daarbij wil ik ook een luchtje geven (tips?)

Het leek me ook wel leuk om er een leren armband bij te doen, maar nu begin ik te twijfelen of het wel leuk is en niet gay ofzo.
Ik heb er wel 2 gezien die me wel leuk leken:
http://www.lookinggoodtod…/61512268/Products/200-ct
en
http://www.lookinggoodtod…s/61512268/Products/17-ct

Ik twijfel dus vooral over dat armbandje. Want ik wil graag iets persoonlijks geven, en ik weet ook dat hij het gaat dragen, ook al vind hij het niet mooi. Maar is dit niet te gay ofzo?

Hm, vind het niet echt gay ofzo. Ik zie wel meer jongens meelopen of van die opa-horloges haha.

de bovenste is het mooist voor een jonge:)

Nee, mijn broer draagt ook zo’n armbanden en andere jongens die ik zie/ken ook :] Ik vind het echt heel erg mooi bij jongens staan (: Trouwens, de eerste is leuker vind ik :wink:

Dat leren armbandjes vind ik wel stoer, maar het ligt er ook aan wat voor een type hij is, als het echt totally geen armband type is kan het wel “gay” staan
Maar ik had is een leren armband bij een ebay bestelling gekregen en die zag er nogal goedkoop uit, weet niet hoe deze in het echt eruit ziet

Ik vind het armbandje zeker niet gay staan!
Tenzij de jongen sowieso al gay trekjes heeft ofzo :stuck_out_tongue:
Persoonlijk zou ik wel voor de bovenste gaan, de onderste vind ik meer meisjesachtig maar kan ook prima!:wink:

Okee thanks, ja ik vond de bovenste ook wel het mooiste haha.
En hij is geen gay-type hoor, anders zou hij ook nooit mijn vriendje zijn :stuck_out_tongue:

Dank jullie welll!

Haha ik had een vriendje met een Indiana Jones armband (geen commentaar :'D), die leek daar heel erg op.

Ik vind de bovenste ook het leukst! (:

Ik vind die 1e de leukste, de 2e is al snel een ‘sierraad’

Ik vind dat mooi! Bovenste vind ik ook het mooist. En bij de WE [voor mannen] hebben ze ook heel leuke.

Ik zou geen parfum doen om eerlijk te zijn. Ik vind dat zo onpersoonlijk en ook een beetje gay.

Het eerste armbandje is wel leuk. Het is een van de enigste armbandjes voor jongens die niet gay zijn. :stuck_out_tongue:
Maar je moet natuurlijk wel weten of ie wel van leer houdt…

De bovenste vind ik het mooist. Ik zou het alleen wel geven als je weet dat het bij je vriend past zegmaar.

Wat is er gay aan parfum? …

Misschien een beetje slecht verwoord van me, maar ik vind het niet echt ‘mannelijk’.
Als ik parfum zou geven aan mijn vriend (of broer, of neven, of de meeste jongens die ik ken), zouden die echt zo reageren van: ‘euh… haha… en wat is nu je echte cadeau?’

Niet dat ze geen parfum dragen, maar ze kopen het gewoon liever zelf. Vergelijk het een beetje met onderbroeken aan jongens geven. Sommigen vinden dat misschien wel leuk, maar de meeste jongens die ik ken krijgen liever iets persoonlijkers, of een cd, concertticket, games,… of zo.

Maar er zijn vast wel jongens die er wél blij mee zijn. Ik zeg gewoon dat ik het niet zou doen.

Ja dat het een onpersoonlijk en niet zo origineel cadeau is ben ik met je eens.

Ja, sommige jongens zullen niet zo happig zijn op parfum, andere zullen het juist wel fijn vinden.

Mijn exvriendje vond het niks (hij was echt zo mannelijk ingesteld maar eigenlijk een sukkel) en mijn vriendje nu gaf ik het ook en die was er wel blij mee denk ik, hij draagt het veel (maar hij is ook een beetje gevoeliger, en het was niet het enige kadootje).

Dus als je een luchtje geeft, geef dan iets goedkoper zodat als hij het niet draagt of niet lekker vindt, je toch niet veel geld kwijt bent aan een parfum (:

Een mok met leuke tekst erop misschien?
Of chocoladeeee