Cadeau van vriendje!

Hoi dames!

Ik heb een issue! Ik word namelijk de 15e van november 18, maar ik weet gewoon absoluut niet wat ik voor cadeau aan mijn vriend kan vragen! We gaan een jaar en zijn budget ligt rond de 50 euro. Iemand enig id?

Groetjes!

welness arrangement

misschien een mooi nieuw sieraad? :slightly_smiling_face: een ketting of een ring ofzo…

Een dagje samen weg.

Dankjewel voor de antwoorden, iemand nog meer suggesties?

Dan ben ik ook jarig :3 EN WORD IK OOK 18.
Gefeliciteerd alvast!
Ik weet niet of je iemand bent die graag sieraden draagt, anders zou ik voor een ketting ofzo gaan zoals hiervoor ook al is gezegd…
En anders moet hij maar creatief zijn :3 hahaha.

Idd iets van een sieraad ofzo. :slightly_smiling_face:

Ketting
Ring
Armbandje
Digitaal fotolijstje
Kleding(stuk)
Serie op dvd
Samen uiteten
Dagje weg (kan al goedkoop via vakantieveilingen.nl)
Bepaalde activiteit wat je graag nog wil doen

Ik kreeg voor m’n 18e verjaardag een paar swarovski oorbellen en een swarovski ketting (een hartje)
Maar dat heeft hem rond de 150 euro gekost :stuck_out_tongue:

Is het niet leuker als hij zelf iets voor je bedenkt? Ik zou het helemaal niet leuk vinden om al te weten wat ik krijg.

dit

^I agree.

Dat is juist het probleem. We weten beide niks. M’n vriend is heel slecht in cadeaus verzinnen en heeft ook niet een erg grote fantasie daarvoor wat dat betreft…

vraag een dagje uit.
dan kan hij zelf bedenken wat (en is het toch een verrassing)
maar hoeft hij het niet helemaal zelf te bedenken.

Hee ik heb ook hartjesdingen van swarovski gekregen van m’n vriendje, welke heb je?

Dagje weg? Bijv. kaartjes naar de dierentuin?

Toen ik 18 werd kreeg ik van mijn vriendje een super mooi zilveren armbandje met een bedeltje in de vorm van een hartje eraan :slightly_smiling_face: Ben er echt heel erg blij mee en draag het elke dag :slightly_smiling_face:

Een kettinkje/armbandje met jullie namen erop, en eventueel de datum erop?

Je kan ook samen lekker gaan uit eten of een dagje weg samen iets doen!

Wat lekker niet origineel als je het hem verteld wat je wilt. Ook al is hij misschien niet zo creatief, het gaat om het idee dat hij zelf iets bedacht heeft… Ik zou het echt niet tof vinden als ik een vriend had en die alles moest voorschotelen… Mijn ex bedacht ook alles zelf… Dat is veel spontaner…