Cadeau van ouders sweetsixteen.

Hee allemaal. (:

Over ong. een maand hoop ik zestien te worden, maar ik heb dus nog géén idee wat ik aan mn ouders als verjaardagscadeau moet vragen.
Vorig jaar heb ik een stereo-installatie/cdspeler hoe je het ook noemt gehad.
Een laptop hebben we net nieuw, dat zit er niet in en voor de rest ben ik ook wel gelukkig met mn mobiel/mp3 en al die zooi.
Maargoed; nu heb ik dus geen idee wat ik moet vragen.
Ik denk iets van 150-200 euro ofzo.
Maar geld vragen vind ik niet leuk, en dat willen mn ouders ook liever niet, omdat ze dat onpersoonlijk vinden, wat ik ook wel snap eigenlijk. (A)
Maargoed; mijn vraag is dus: hebben jullie nog leuke ideeën/tips voor wat ik dus aan mn ouders kan vragen? (’:
Alvast super bedankt voor je reactie! <3

Loveeex.

een weekendje weg naar het strand/parijs,
een camera, een duur sierraad

een tegoedbon voor shoppen met je moeder ofzo?

huh als je geld vraagt vraag je toch niet een bepaald bedrag?

ik heb een scooter gekregen : D

dankje voor je reactie! (:
camera komt morgen binnen ;p had beetje teveel contant geld dus vandaar. (A)
maar die andere zijn leuk!
sieraden heb ik een beetj teveel dus weet niet of ik dat dan veel ga dragen, maar iedergeval bedankt. =D

zwarovski :stuck_out_tongue:

mooi horloge?

o wacht, die andere reacties had ik nog niet gezien (A)
maar die tegoedbon voor shoppen is ook een leuk idee! (;
& @xJustTheWayItIs, meestal krijgen we een cadeau van ong. 150-200 euro dus vandaar dat ik dat er even bij had gezet, maar ik ga geen bepaald bedrag vragen hoor xd
haha, een scooter zit er helaas niet in; heb em niet nodig omdat ik overal dichtbij zit en mn ouders vinden het een beetje teveel geld.
maar het is wel supervet. :’)
bedankt voor jullie reacties!

@xlauaa; horloge heb ik al helaas! :wink:
maar bedankt iedergeval!

Ik kreeg 'n scooter :slightly_smiling_face:
maar, misschien een mooi sierraad?

Mooi sierraad is inderdaad heel leuk voor je 16e verjaardag!

merk zonnebril? (ik kreeg mijn ray bann wayfarer voor mijn 16e, nog steeds errrrrrrg blij mee)

scooter

dubbel

dubbel

koop een mooi kledingstuk!!
of nieuwe schoene ofzoo
dat is ook wel leuk en daar heb je ook veel aan :wink:

Dagje Wellness?

ligt het aan mij of krijgen jullie vét veel met verjaardagen :stuck_out_tongue:?

Laat ze een groot feest betalen? (nouja thuis als t lekker weer is maar dan de drankjes, hapjes etc). Of gewoon een mooi sieraad ter herinnering aan je 16e verjaardag!