cadeau van je vriendje

Heee,

Ik heb dit forum een beetje doorgezocht en ik kwam veel topics tegen die gaan over een cadeau voor je vriend. Ik kwam niks tegen over een cadeau wat je van je vriendje hebt gekregen.

Dus ik vroeg me af, wat hebben jullie voor cadeautjes al van je vriendje gehad?
Ook de ‘niet tastbare’ cadeautjes, zoals een weekendje weg.

• [size=1em]Weekendje weg
    • [size=1em]Parfum
    • [size=1em]Bioscoop bezoek
      [li]
      [size=1em]En nog een hoop lieve kleine dingetjes zoals Chocolade van Kinder, mijn lievelingschocolade en nog meer van dat soort dingetjes.

Kaarsjes
Chocolade
Een roos
Luchtje
Voor verjaardag: een knuffelbeer, een klein kussentje in de vorm van een hartje dat een luchtje verspreid en een ijstaart :drooling_face:

-Uit eten, al heel vaak haha.
-3 ringen
-1 paar oorbellen
-1 kettinkje
-2x een midweek naar centerparks
-Naar de bioscoop al een aantal keer
-Parfum
-Kleding
En vast nog wel meer, ook kleine dingetjes enzo.

We zijn nu 5 jaar samen, en ik krijg best vaak zomaar cadeautjes, echt een schatje.

• waardebon hotelovernachting
  • ketting
  • ring
  • armband
  • knuffels

en nog wat dingen volgens mij maar dat weet ik ff niet meer ;d

Dat vind ik echt een leuke :slightly_smiling_face: enig idee waar je vriend dat vandaan gehaald heeft?

Geen idee, hij heeft de knuffelbeer via internet, maar dat kussentje kan je zegmaar ophangen aan iets… Je kan 't in één hand omklemmen dus echt klein. Mijn vriend zei dat 't aan de autospiegel kon worden opgehangen bijvoorbeeld…

Hij had cadeaus van volgende site.
http://www.yoursurprise.nl/

De leukste dingen die ik heb gehad zijn toch parfum en een horloge. Voor de rest wat kleine frummels. Nu het uit is heeft mijn vriend alles teruggestuurd wat ik hem ooit heb gegeven, maar ik ga hem echt niet zijn cadeaus terugsturen. Ik ben er te blij mee en wat moet hij met een vrouwenluchtje?

Ik heb een CD van the script gekregen en een heel mooi zilveren kettinkje van de juwelier wat ik zelf heb uitgezocht. Dat is wat ik zo snel kan bedenken.
Verder bijv een haarknip of etentje.

Weekendjes weg - Londen, Limburg
Vakanties - Ardennen, Zuid frankrijk
Dagjes weg - pretparken, evenementen, sauna, zwembad enz.
Bioscoop
Ketting
Verjaardagskadootjes (kookspulletjes, dingen die ik graag wou hebben)
Wasmachine
Stofzuiger
fiets
Kaarsjes
Snoepjes
Bloemen
Oorbelletjes
Kaarsjes

En vast nog wel veel meer, we hebben al ruim 5,5 jaar. :slightly_smiling_face:
En hij verwend me graag hihi

Zilveren ketting met zijn naam erop in een hartje en een andere ketting met een wit hartje eraan :slightly_smiling_face: En ik ben deze week jarig, ben benieuwd wat ik dan krijg

• kettinkje met een hartje met zijn naam erin gegraveerd
  • fotolijstje met een foto van ons samen
  • lekker luchtje
  • oorbellen
  • grote knuffelbeer
  • chocola/snoep e.d.

En vast nog wel wat kleine dingetjes waar ik nu zo niet zo snel op kan komen (:

• een armband
  • een ketting met kristal (die draag ik nog steeds ook al is het al jaren uit)
  • foto van ons in een mooi lijstje
  • kleine dingetjes zoals rozen, goedkopere oorbellen en armbandje, chocolade etc.
    en van mn andere vriendje heb ik voor mn verjaardag een DVD gekregen die ik graag wilde hebben en chocolade en rozen

gefeliciteerd alvast!
Laat je het weten als je jarig ben geweest, ik ben benieuwd :slightly_smiling_face:

heel vaak uit eten geweest, heb een ketting gehad, en een luchtje toen ik jarig was (die allang op is want we waren toen nog geen eens 1 maand samen haha). en we gaan ook wel eens samen naar de bios. dit weekend zijn we nog een dagje weg geweest naar madurodam en winkelen in den haag, en dan betaalt hij altijd wel een hoop.

Heb eigenlijk best wel veel gekregen maar het mooiste kado’s waren
mi moneda ketting en michael kors horloge :grinning:

een jongen met wie ik een tijdje geleden daten heeft me een boottripje gegeven zo lief was dat omdat hij weet hoe erg ik van varen en open water houd. Is helaas niks geworden, hmmpf wat een leuke jongen!

• Een jas
  • Een teddybeer (dat is mijn zwakke punt, haha)
  • Snoep. Heel veel snoep.
  • Een warm vest omdat ik het altijd koud heb

En verder betaalt hij mee aan de boodschappen als we met z’n tweeën zijn. :’)

Ik vind het echt raar om alles terug te sturen. Net alsof je die periode uit je leven wil bannen. Ik snap wel dat je tegen sommige dingen niet meer elke dag wil aankijken, maar bewaar dan gewoon de belangrijkste dingen ergens in een doosje. Sowieso vind ik het echt zonde om sommige dingen ineens in de prullenbak te laten bivakkeren. Ik vind dat jij het beter hebt aangepakt eigenlijk.

OT: Veel chocolade, hij kookt vaak voor me, kaartjes, een ketting, een papieren vlinder en DVD’s. Het zijn vaak gewoon kleine onverwachte dingen, en dat vind ik ook het leukste. Als hij zegt: ‘Ik heb een verrassing voor je!’ Dan schrik ik altijd een beetje haha.

Helemaal mee eens, als je al weet dat je iets krijgt zit je er echt op te wachten dat is veel minder leuk haha. Ik had pas ook opeens dat ik bij hem kwam en hij opeens zei: ik heb nog iets voor je, rende die snel naar boven en kwam terug met een roos. :smiling_face_with_three_hearts:
Dat zijn inderdaad de leukste momentjes