Cadeau schoonfamilie

Hey meiden,

Sinds een half jaar heb ik een vriend. De vrijdag na kerst gaan ze met de hele familie eten (jaja, lekker laat:P). Nu zou ik graag een cadeautje voor mijn schoonfamilie kopen/maken. Die bestaat dus uit mijn vriend, zijn broer, zijn broertje, zijn vader en zijn moeder. Weten jullie een leuk cadeau dat niet al teveel geld kost?

xx Tessa

Ik ben misschien een beetje laat, maar ik heb de hele vrijdag middag nog! En eigenlijk ook tweede kerstdag.

Ehm voor zijn moeder misschien oorbellen/iets van de rituals. Of een kookboek ofzo (kan ook voor zijn vader). Voor zijn vader misschien een tijdschrift over voetbal/tijdschriften?

Wat vinden ze leuk? Hebben ze hobby’s?
Verder staan heel veel ideeën op de officiële verjaardagstopic (met cadeauideeën), misschien dat je daar wat vandaan kan halen.

Flesje wijn, bonbons, bloemen, luchtje enz.

Ik had ook een halfjaar met mn vriend toen we voor het eerst kerst met ze gingen vieren. Ik kwam aan met een pak kerstkoekjes en chocolaatjes. Werden erg gewaardeerd want broers zijn ook dol op koekjes en ouders ook.
This maar hoeveel je wil uitgeven. Een leuk brise geurkaarsje kan je er evt ook nog bij geven maar k ga echt niet voor ieder apart iets doen en dat hoeft ook niet van ze.

Tenzij je echt afspreekt om kadotjes te doen en iedereen voor elkaar wat koopt dat is wat anders.
Als je goed bent in bakken kan je bv ook leuke cupcakes maken of brownies ofzo. Gaat uiteindelijk om het gebaar toch?

Ja, ik ging ook meer voor een gezamenlijk cadeau :slightly_smiling_face: Ze doen namelijk niet echt aan cadeautjes met kerst. Dus gewoon een cadeautje als gebaar en als bedankje dat ik altijd welkom ben.

In dat geval doen fancy kerst bonbons ofzo het altijd goed.
Misschien aan je vriend vragen wat ze lekker vinden.

Bloemetje?

Iets van eten doet het dan altijd goed, want dat lust vaak iedereen wel zoals bonbons inderdaad. Of een taart/kerstkransjes/kerststol

Eten is ook wel een goed idee. Alleen is er die avond al zooo veel eten :stuck_out_tongue: (Ze kunnen het natuurlijk ook mee naar huis nemen, daar niet van). Ik dacht zelf aan een plantje. Een orchidee ofzo. Aangezien ze het niet thuis vieren zitten ze anders de hele avond met een bos bloemen opgescheept.