cadeau probleem

Hee allemaal!

23 mei word ik 19 jaar. Ik heb alleen een probleem dat ik niet weet wat ik moet vragen aan mijn ouders. Mijn ouders willen geen geld geven. Laptop, telefoon heb ik al. 24 mei gaan we naar Rome maar dat is buiten mijn verjaardag aan mij cadeau gedaan.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

groetjes

Sieraden? Dat vind ik altijd leuk om te krijgen.Of kaartjes voor een concert/festival. Of een cadeaubon voor een dagje weg (bv. skydiven).

Dus je hebt als cadeau een weekendje Rome gekregen?
En je ouders willen je graag nog iets geven? Dan zou ik iets vragen van nieuwe schoenen, sportdingen, dagje sauna, naar een musical, luchtballonvaart, luchtje

Uitjes, kleren, hobby-artikelen zoals misschien een muziek instrument oid, lessen van een bepaald iets wat je al lang wilt kunnen, boeken, sieraden, make-up, verzorgingsproducten, decoratie-items, een tijdschriften abonnement, camera of ze kunnen je mee uit eten nemen naar een restaurant waar je al lang heen wou.

Hahahah, ik ben binnenkort ook jarig (word 17 dan, dus best wel wat jonger), maar ik weet ook nooit wat ik moet vragen, ik heb niet echt wat nodig, of ik heb niet iets wat ik graag wil.

@cottoncandy, ik vind die lessen wel een leuk idee om te vragen :wink:

Een mooie ring of armband uitzoeken?

Ik weet niet of iets heb met horloges, maar misschien is het wel leuk om een horloge te vragen met daarin iets in gegraveerd. Of een sieraad met iets in gegraveerd. Dan heb je een leuk persoonlijk cadeau waar je (hopelijk) jaren plezier van kan hebben.