Cadeau ouders 25 jaar getrouwd

Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd, dus ik wil met mijn broers natuurlijk is leuks geven aan ze. Ik heb al een beetje geprobeerd te achterhalen wat ze nou graag willen hebben, maar het komt er op neer dat ze zelf ook niks weten. Omdat het een speciale dag is wil ik natuurlijk ook iets speciaals doen… Ik heb 2 broers en we willen er ongeveer 25 euro p.p. aan uitgeven. Zelf zat ik te denken aan een cadeaubon van de Primera waarmee ze een weekend ergens kunnen overnachten. Heeft iemand daar ervaring mee? Het is namelijk niet de bedoeling dat ze zelf nog veel geld er bij moeten leggen. Of hebben jullie nog andere leuke ideeën? Ik hoor het graag :slight_smile:

Gefeliciteerd met je ouders! Maar dat mag in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.1350.html

Zelf heb ik voor de ouders van m’n vriend een filmpje gemaakt met onwijs veel foto’s van hun samen, vanaf het begin. Echt heel leuk. Wel super veel werk want we hebben al die foto’s moeten inscannen, en toen nog de leukste sorteren en achter elkaar moeten zetten met teksten erbij en allemaal liedjes eronder van rond die tijd. Wel echt super gaaaaaf geworden! Kost niets, behalve tijd, en op n USB zetten en kijken maar :slight_smile: En het is Chr niet zo lastig als het klinkt.

Ook hebben we een taart met trouw foto’s laten maken bij de HEMA.

En voor mijn vader en z’n vrouw heb ik bij 12,5 jaar een Huwelijkskrant gemaakt met zelf geschreven artikelen. Www.maakjeeigenkrant.nl volgens mij. Zag er super mooi uit en was binnen twee dagen geleverd. Niet duur. En dat soort cadeaus zijn denk ik veel meer waard. Wij hebben toen door alle familie leden een stukje laten schrijven.

En ja een nachtje weg is natuurlijk ook leuk!

Mijn ouders zijn binnen een maand 20 jaar getrouwd, en ik wil ook wat doen voor hen! Dus ik volg hier eventjes mee :flushed: