Cadeau mama - blut

Hi ladies!

Mijn moeder is morgen jarig, maar ik ben hartstikke blut. Dat weet ze en dat vond ze ook helemaal niet erg. Zelf weet ze ook niet wat ze wil hebben, dus van haar hoefde het ook geen geld te kosten. Ze zei; laat je creativiteit de vrije loop en verras me maar.
Maarja, ik ben nogal inspiratieloos, dus ik vraag jullie dringend om hulp! ^^
Ik zat zelf aan iets te denken als een cadeaubon maken om haar een keer te verwennen zonder dat het heel duur is.
Dus dat ik bijvoorbeeld een week zal koken, of lekkere dingen bak en een high tea doe samen met haar.
Shoppen, maskertjes, nagels lakken en tuttebel dingen vind ze niks. (tot míjn grote spijt ;p)

Hebben jullie nog meer ideeën naast koken en een high tea?

liefs.x

Iemand?

maak een gedichtje, een ontbijtje en lees die aan haar voor net zoals in groep 2.

Maak een schilderij.
bijv. je eigen pop art schilderen van haar? idk

Als je nog een oud fotolijstje hebt kun je die oppimpen en er een leuke foto in doe van jou (en broer(tjes)/zus(jes))
Of een kalender en dan allemaal foto’s inplakken en alle verjaardagen enzo heel leuk er in zetten ofzo.
Dat vind mijn moeder ook altijd leuk xD

Oeh, ontbijt op bed vind ze altijd leuk ;p
En een kalender is ook een leuk idee (:
Alleen dat schilderij zal 'm niet worden met mijn schilderkunsten ^^

Dankjullie!

Nog meer ideeën?

dit heb ik net nodig!
UP

probeer het eens in het algemene /het DIY topic/andere topics. Daar staat vast wel iets leuks tussen!

De high tea is leuk, maak daar gewoon een leuke ‘cadeaukaart’ van: print wat leuke achtergrondjes van google uit op stevig papier en knip daar bv. een theepot van met letters ‘high tea’ erbij ofzo, of een cakeje, en plak dat op kaartformaat-gekleurd papier. Dat je iets meer hebt dan zeggen ‘ik ga van de week een high tea maken’, iets wat je echt kan geven zeg maar ; )

maak een tekening! :tipping_hand_man:

Jajaja! Dat bedoel ik :grinning: