Cadeau mama - blut

Hi ladies!

Mijn moeder is morgen jarig, maar ik ben hartstikke blut. Dat weet ze en dat vond ze ook helemaal niet erg. Zelf weet ze ook niet wat ze wil hebben, dus van haar hoefde het ook geen geld te kosten. Ze zei; laat je creativiteit de vrije loop en verras me maar.
Maarja, ik ben nogal inspiratieloos, dus ik vraag jullie dringend om hulp! ^^
Ik zat zelf aan iets te denken als een cadeaubon maken om haar een keer te verwennen zonder dat het heel duur is.
Dus dat ik bijvoorbeeld een week zal koken, of lekkere dingen bak en een high tea doe samen met haar.
Shoppen, maskertjes, nagels lakken en tuttebel dingen vind ze niks. (tot míjn grote spijt ;p)

Hebben jullie nog meer ideeën naast koken en een high tea?

liefs.x

Iemand?

maak een gedichtje, een ontbijtje en lees die aan haar voor net zoals in groep 2.

Maak een schilderij.
bijv. je eigen pop art schilderen van haar? idk

Als je nog een oud fotolijstje hebt kun je die oppimpen en er een leuke foto in doe van jou (en broer(tjes)/zus(jes))
Of een kalender en dan allemaal foto’s inplakken en alle verjaardagen enzo heel leuk er in zetten ofzo.
Dat vind mijn moeder ook altijd leuk xD

Oeh, ontbijt op bed vind ze altijd leuk ;p
En een kalender is ook een leuk idee (:
Alleen dat schilderij zal 'm niet worden met mijn schilderkunsten ^^

Dankjullie!

Nog meer ideeën?

dit heb ik net nodig!
UP

probeer het eens in het algemene /het DIY topic/andere topics. Daar staat vast wel iets leuks tussen!

De high tea is leuk, maak daar gewoon een leuke ‘cadeaukaart’ van: print wat leuke achtergrondjes van google uit op stevig papier en knip daar bv. een theepot van met letters ‘high tea’ erbij ofzo, of een cakeje, en plak dat op kaartformaat-gekleurd papier. Dat je iets meer hebt dan zeggen ‘ik ga van de week een high tea maken’, iets wat je echt kan geven zeg maar ; )

maak een tekening! :tipping_hand_man:

Jajaja! Dat bedoel ik :grinning:
Dat ga ik sowieso doen denk ik. En dan misschien nog iets erbij. Ik kijk wel even in het DIY topic (:

Veras haar met een zelf gebakken taart - die kun je desnoods bakken als zij al slaapt.
Dek 's ochtends de tafel mooi op, met een mooi tafelkleed, bloemblaadjes op de tafel, wat dan ook. En kook eitjes of bak croissantjes.

[fgcolor=#FF0569] Zelf scrub maken altijd leuk om te krijgen :smiling_face_with_three_hearts:
Het filmpje heb ik gevonden op:[/fgcolor] [fgcolor=#830391]beautygloss[/fgcolor]

:dancing_women: ~X~ Zelf Scrub Maken ~X~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

een grote verjaardagstaart?

Uhm ,
High tea lijkt mij wel een leuk idee, ook al had je het al in je post staan.
Maar gewoon , heel gezellig maken .
Tafeltje buiten , met 2 stoeltjes erbij , twee glazen met warm water erin, een theedoosje met verschillende theesmaken, een bordje met een gebakje of een schaal met lekkere koekjes (die gewoon nog in de kast overwaren) en gewoon gezellig maken met een tafelkleetje enzo. Klaar =)

beetje laat deze reactie, maar misschien is het handig voor andere mensen;

koop een notitieblok en plak daar foto’s in van jullie samen.

dat had een vriendin voor mij ook gedaan, echt zo lief.
en dat terwijlik dr nognieteens een jaar kende.

Dankjulliewel allemaal!
Die scrub heb ik er gewoon bij gedaan, nog even snel gemaakt :slightly_smiling_face:
Ze vond het echt super leuk. En lekker ruiken want ik had 't met lavendel geur gedaan.
En ook had ik die high tea dinges gedaan. Ik had bij de xsenos nog even snel een super schattig kopje, met een schoteltje gekocht. Met bloemetjes en stipjes print, die in cellofaan ingepakt met een grote strik er omheen en daaraan een kaartje met een ‘waardebon’ voor een high tea. Dan ga ik een keer allemaal lekkere dingen klaarmaken en dan idd gezellig buiten high tea’en. :grinning:

Ze vond het echt heel leuk! Gelukkig =D

je kan een doosje maken… helemaal versieen enzoo…
en daarin allemaal papiertjes opvouwen waarin staat waarom en hoeveel je van haar houd

alles wat je zelf maakt vinden moeders leuk.

dat is mijn ervaring

een mooi gedicht:blush:
maar ik denk dat je moeder het meer waardeerd als je het nou juist zélf bedenkt.