Cadeau maken voor een vriendin

Hooi dames! (Ja ik had al de zoekfunctie gebruikt, maar er stond niks bruikbaars tussen)
Een vriendin is vrijdag geopereerd aan haar voet en moet nu een maand plat op bed liggen…

Nu wil ik graag een leuk cadeau voor haar maken. Ik dacht al aan een kruikje met een zelfgemaakt hoesje…
Ik wil sowieso niks met foto’s doen…

Dus wie heeft een leuk idee! Bedankt :grinning:

ben inspiratieloos.
dus upjee.

Ik heb een keer heel leuk een doos gekocht met rozen print, cadeaupapier van rozen en een kussentje van rozen. Dan gewoon allemaal kleine cadeautjes en die inpakken met rozenpapier, ziet er heel leuk uit.

Ik zou dat van de kruik doen, dat is heel leuk :3

Bedankt al!
Ja die kruik vond ik ook wel bruut:P

Het idee van de roosjes is ook grappig:D twijfel twijfel…

Of een zelfgemaakte cd erbij, en een heele grote kaart, die zijn altijd zo leuk!

Ohja dat is leuk! We gaan altijd naar hardstyle/hardcore feesten dus dan misschien een cd met onze favo liedjes:D

(we zijn geen hooligans hoor haha!)

Of geef haar een DVD van een feest waar jullie zijn geweest. Defqon of Qlimax ofzo. Alleen volgens mij zijn die wel best duur.

om je cadeau mee op te vullen :

vorige week was er een vriendin van mij jarig
en ging ik samen met D. ballon vouwen
je weet wel, wat clowns doen :slightly_smiling_face:
het is best wel simpel en heel erg grappig
en omdat ze toch in het ziekenhuis heeft gelegen
cliniclownen zijn leuk

Ja ik ga denk proberen wat livesets van Qlimax 2009 op cd te zetten voor haar, want ik kan de dvd niet vinden:(.
En die ballonnen zijn grappig, waar is dat te koop :stuck_out_tongue:? Feest winkel wel denk…?

Volgens mij ook wel bij de hema.

ja, vriendin van mij had bij de action gehaald
super goedkope winkel
en feestwinkel ja.
wij hebben alleen nog terug moeten fietsen omdat er een flutpompje bij zat
Dus hebben we voor 3 euro een betere pomp gekocht

http://www.ikea.com/PIAimages/18520_PE103469_S3.jpg

of

http://www.ikea.com/PIAimages/35776_PE126674_S3.jpg

Beplakken met leuke achtergrondjes, stofjes, leuke beauty artikelen en foto’s of leuke quotes uit tijdschriften en nepbloemen en glitterstickers, en dan bijvoorbeeld bij dat ladekastje overal een kleinkadootje, zoals een kleinzakje snoep, gedroogde bloemen(voor geur) parfumtestertjes, een lief briefje, oorbellen, lippenbalsem, een klein fotolijstje, magneetjes, armband.

Leuk! ik ga voor mijn vriendin die vrijdag jarig is een mand met cadeau’tjes doen. En daarbij ook CupCake’s en andere schatige dingetjes.