cadeau leuk voor vriend?

[i]er zijn al zovéél topics over wat je je vriendje moet geven voor zijn verjaardag;
maar ik wou gewoon even de mening horen van andere of dit leuk is;

mijn vriend is over ongeveer 2 weken jarig en hij word 19.
Ik wil voor zijn verjaardag uit eten en een (paar) cadeautje
ik weet echt geen leuk cadeau dus ging ik het internet op;
ik had gezien dat je een kussensloop/kussen kunt bestellen en dan zelf met foto’s en tekst kunt laten bedrukken; ik vind dit een erg leuk cadeau maar ik ben een meisje; maar is dit ook leuk voor een jongen en is dit wel leuk?
het kost ook niet zo heel veel; en ik wou dan nog wat anders.
wie weet iets leuks ?

bedankt[/i]

Ik denk dat een jongen een kussensloop ook leuk vind hoor!

Toevallig zitten hier allemaal meisjes op dit forum dus wij ik denk er net zo over als jij, ik vind het een leuk cadeau om te krijgen maar ik zou niet weten wat mijn vriend ervan zou vinden.

Waarom heb je alles schuin gedrukt staan? Dat leest heel irritant.

sorry voor het schuine lettertype.
wat voor soort tekstje zouden jullie er dan op zetten?
en is uiteten wel leuk; of wat zouden jullie anders doen?

Oehh, dat is zeker een leuk idee ^^. Denk eigenlijk wel dat hij het ook leuk vindt hoor xd.

Jawel uiteten is leuk, ken heel veel meisjes die dat samen met hun vriend gaan doen. Weet niet wat je op dat kussen kunt zetten…

[b]Ik ben het een beetje aan het uitzoeken alleen kun je bijvoorbeeld maar een hele kleine foto van jullie SAMEN doen ; dus dat vind ik wel een beetje jammer!

je kunt bijvoorbeeld ook een boxershort ofsoiets doen

nog leuke ideeën?
[/b]

Ik zou zon kussensloop foto ding niet leuk vinden 8’)
En ik ben een meisje.
Ik weet niet of jongens dat wel leuk vinden.

Ik heb mijn vriend laatst een waterpijp van 155 cm gegeven :grinning_face_with_smiling_eyes:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b] opeens heb ik heel veel ideeën hahaha!
wat vinden jullie het leukste;

een kussensloop
een boxer
een laptopskin ( zo’n stikker die je op je laptop kunt doen)
( mijn vriend heeft namelijk net een nieuwe mini laptop

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[/b]

Dat zou ik niet doen denk ik want je zei al dat hij die nieuw heeft. Misschien vind hij het dan wel zonde om er een skin op te doen en dan verplicht je hem eigenlijk een beetje als je snapt wat ik bedoel.
Die kussensloop is wel leuk, mja ik weet niet of jongens dat ook leuk vinden…
Ligt eraan wat voor type hij is :wink:

Ja ik weet het nu dus allemaal echt niet meer; ik ga zoiezo met hem uiteten en dat kost ook best wel veel!
weet iemand dan een ander of een leuk cadeau?

Mijn vriend vindt zo’n kussenslopen stom… Om je eventjes het inzicht van een jongen te geven :stuck_out_tongue: Maar een boxer en laptopsticker zou hij wel superleuk vinden.

Ik zou voor een boxer kiezen.

Striptease :grinning:

ik denk dat hij dat wel leuk vind, maar kzou toch iets anders zoeken als ik jou was, iets waar hij misschien meer (?) aan heeft

Stiekem vind ik zo’n kussen echt vreselijk.
Nou ja het ligt er aan.
Als je een lief gedichtje schrijft en dat er op drukt is het leuk, maar een foto van jullie samen of zo vind ik minder.

Ik heb een heeel groot topic

typ in mijn zoek:
Het grote kado voor mijn vriend topic, daar staat tie tadaaa

idd, zoekfunctie gebruiken aub. kan heel moeilijk zijn, maar het forum wordt hier echt sloom van.
je kan dan dit topic in het topic posten waar je links post van de topics die weg mogen.