cadeau kopen ofniet?

ik ben inmiddels sinds januari met een jongen bezig, maar we hebben geen relatie. 30 april is hij jarig. Moet ik een cadeau voor hem kopen of niet (ben bang dat ik net wat te blij ofzo bij hem overkom)

Je kan ook samen iets leuks gaan doen, neem hem mee uiteten bijvoorbeeld. Dit is voor jullie beide leuk en dan kom je niet te opdringerig o.i.d. over.

Ik zou het wel doen.

En hier is een algemeen topic voor.

is dat niet iets wat een jongen voor een meisje doet?

haha hoezo? Mogen alleen jongens initiatief nemen in het leven? Dat is echt oppervlakkig gedacht.

Ik zou wel iets kopen of hem ergens mee naar toe nemen.

Dit ja.

Dit is al lang niet meer zo
Ik nam mijn ex vaak genoeg ergens mee naar toe of betaalde het uit eten gaan

Ik zou 2 kaartjes voor de film kopen. Of voor een pretpark of dierentuin. Gewoon iets leuks om samen te doen.

geen cadeau geven dus

Een dagje weg geven is toch ook een soort cadeautje? Maakt niet uit of je dat doet of echt een ingepakt cadeautje geeft, als jij aan hem denkt omdat hij jarig is en iets geeft wat uit je hart komt vindt hij dat hartstikke leuk hoor! En inderdaad, meisjes kunnen echt het restaurant/drankje/dagje weg wel betalen hoor, mijn vriend en ik doen ook ongeveer altijd 50/50

Precies dit!

ik ben dus snel bang dat hij het raar vindt dat ik iets voor hem wil doen… ik weet sowieso niet wat ik van deze jongen verwachten moet aangezien hij niet me vriend is

Als je twijfelt kun je ook een kaartje geven met een felicitatie en de uitnodiging dat je een drankje of etentje aanbiedt. Dan houdt je het simpel en is het aan hem om zijn cadeau bij je te innen zeg maar of het over te laten gaan

hmm is dat niet wat afstandelijk/koeltjes?

Je kan wel een cadeautje geven, het gaat tenslotte om het gebaar :slightly_smiling_face:
Het is inderdaad ook leuk om gewoon iets samen te doen, en dan niet samen een film kijken maar neem m bijvoobeeld mee naar een leuke plek, een dagje uit bijvoorbeeld en t hoeft helemaal niet duur te zijn en zo hecht je er minder snel een waarde aan!

Gooodluck

waar naartoe? (dagje uit)