Cadeau ideeën schoonouders!

Mijn schoonouders zijn erg kort na elkaar jarig en ook nog ns over twee weken dus ik heb ideeën nodig.
Het is natuurlijk leuk om ze wat te geven dat ze samen kunnen doen aangezien ze ook samen hun verjaardagen vieren, maar ik en mijn vriend kunnen niks bedenken.
We hebben ze al ns een high tea, een spa dag en cadeau bonnen voor restaurants gegeven dus nu ben ik opzoek naar iets anders. Dus heeft iemand een leuk idee of iets dat je al ns aan jouw (schoon) ouders hebbt gegeven wat in de smaak viel?

Het liefst rond de 50 euro range

Ik zou even op vakantieveilingen kijken. Vaak staan er wel dingen op zoals een workshop bonbons maken voor 2 personen ofzo.
Of neem ze mee uit eten, dus jullie met zn 4en. Is misschien wel wat duurder, maar wel heel leuk.

Kaartjes voor een musical zoals the Lion King? Volgens mij zijn er al kaartjes vanaf 24 euro.

Je kan een leuk filmpakket maken met bioscoopbonnen! Is makkelijk, gewoon bonnen in een leuke set met een dvd en popcorn ofzo, kunnen ze samen een avondje naar de film en thuis lekker op de bank.

De ideeën hierboven zijn leuk! of een weekendje weg bon? Of zo’n bon met 250(?) keuzes dat ze zelf iets kunnen kiezen?

Misschien is het leuk om met jullie vieren iets te gaan doen en dat jullie het regelen. Dus bijvoorbeeld een escape room (als er goedkopere in de omgeving zijn), op een avond gezellig in de stad wat drinken met wat hapjes, samen schaatsen etc.
Alleen dan moet je wel gelijk een datum plannen want het is jammer als er niks van komt.

We zijn voor de verjaardagen maar voor wat cadeaubonnen gegaan. Dan hebben we wat meer budget voor kerst, we halen een wake up light. Misschien ook een idee voor mensen